b2b
Dogodki

MModerni seminar: 5 učinkovitih načinov uporabe Linkedina pri prodaji B2B

Jure Habbe bo predstavil dejavnike, prednosti in priložnosti prodaje poslovnim kupcem, ki jih ponuja LinkedIn.

Ali ste se udeležili vsaj enega izobraževanja o Linkedinu, na katerem pa niste izvedeli nič posebej uporabnega za prodajo B2B? Vendar bi Linkedin vseeno želeli uporabljati za pridobivanje kupcev doma in v tujini? Ali pa ste ga že preizkušali, vendar ste nad njegovo prodajno učinkovitostjo obupali? Ne glede na naše mnenje in izkušnje, je Linkedin medij, ki ga poslovni kupci spremljajo, zato med njimi vedno lahko najdemo tudi svoje prodajne priložnosti, če ga znamo izkoristiti.

PREDAVATELJ: Jure Habbe
KDAJ: 27. maj 2021, med 9:00 in 12:00, dogodek bo potekal preko spleta
PRIJAVI SE NA: mmoderniseminarji@marketingmagazin.si, tel: 01 43 45 641
CENA SEMINARJA: 100,00 EUR + DDV. Za prijave do 20. maja 2021 in za naročnike MM-a velja 25 % popust. 
MM-garancija: Če s seminarjem ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar.

Vsebina izobraževanja:

  • 7 ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B, ki so pomembni pri uporabi Linkedina
  • Kaj moramo vedeti o prednostih in slabostih prodajne uporabnosti Linkedina
  • Vrste profilov in plačljivi profil: da ali ne?
  • 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega profila
  • 5 učinkovitih načinov za uporabo Linkedina pri prodaji B2B
  • 3 manj znane uporabnosti Linkedina, ki jih pri prodaji ne uporablja skoraj nihče
  • Prikaz praktičnih primerov uporabe in odgovori na vprašanja udeležencev

O predavatelju
Jure Habbe se s trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B ukvarja več kot trideset let. Sodeloval je z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami (bolnišnice, zdravstveni domovi, domovi za ostarele, idr.), pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki. Napisal je prodajni priročnik »Uživajmo v prodaji« (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje »Skrivnosti uspešne prodaje« (2016). Od novembra 2018 ureja prvo spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si in od  marca 2020 izvaja skupinska marketinška in prodajna izobraževanja na daljavo.

Udeležencem izobraževanj pomaga z drugačnim pogledom na marketing in prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje poslovnih kupcev ter njihovih potreb in pričakovanj. S takšnim pristopom lažje in hitreje pridobimo prepoznavnost in zaupanje ciljnih kupcev ter razvijamo njihove potrebe in povpraševanja.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posebno pozornost posveča tudi marketinškim pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji