parašportniki
Dogodki

Himno parašportnikov predstavili kar preko Facebooka

Zveza za šport invalidov Slovenije - Slovenski paralimpijski komite (ŠIS-SPK) je lansko poletje začela pripravljati novo himno slovenskih parašportnikov.

V sodelovanju z glasbenikom Trkajem in podporo Lidla Slovenija je nastala skladba Ta tempo, ki so jo januarja premierno predstavili na dogodku Športnik invalid leta. Ker je načrte za z njo povezano komunikacijsko akcijo preprečila epidemija koronavirusa, so skladbo širši javnosti predstavili kar na Facebooku. 

Komunikacijsko akcijo so načrtovali za letošnjo pomlad, v času, ko še nihče ni mogel vedeti, da se bo marca javno življenje ustavilo. Akcijo so tako čez noč zastavili na novo. »Namesto da bi razmišljali, 'kaj bi bilo, če bi bilo', smo načrte prilagodili trenutni situaciji. Ker snemanja pravega videospota zaradi prepovedi in ukrepov nismo mogli izvesti, smo se odločili za pripravo besedilnega videa, himno pa smo predstavili na Facebooku. Odziv nas je navdušil in na koncu se je izkazalo, da je skladba dobila povsem nov pomen in nove razsežnosti; in v tem je tudi čar glasbe,« pojasnjuje Majda Vesel Kočar, vodja marketinga pri Zvezi ŠIS-SPK.

Presenečen tudi Trkaj

16. aprila 2020 je premiero v živo na Trkajevi strani na Facebooku spremljalo več kot 500 ljudi, do konca aprila pa je skladba Ta tempo na Facebooku zabeležila že 45.000 ogledov. Odziv je presenetil tudi Trkaja, ki se je tokrat prvič lotil predstavitve skladbe na takšen način: »Načrti se lahko vedno porušijo, preizkušnje, pred katere nas postavi življenje, pa nas naredijo le še močnejše. Velik zgled pri tem, kako vztrajati in se boriti, so mi bili prav parašportniki, ki vsakodnevno držijo #taTempo. Veselim se dne, ko bom lahko 'komad' z njimi in njim v poklon lahko zarepal tudi v živo.«

trkaj

Uradni videospot bo jeseni

Nova (športna) himna je navdihnila tudi športnike invalide. Organski doseg besedilnega spota je bil odličen, tudi zato, ker so parašportniki na lastno pobudo sprožili izziv na Facebooku, v katerem so sotekmovalce in prijatelje izzvali k objavi posnetkov vadbe ob spremljavi ritmov nove himne. Tudi osebna trenerka Hana Verdev iz Lidlove Vitalnice je skladbo uporabila za podlago za telovadni vklop v živo na svojem kanalu na Facebooku in pokazala, kako je ob držanju tempa mogoče poskrbeti za svoje zdravje. Partnerji projekta – Zveza ŠIS-SPK, Lidl Slovenija in agencija Taktik –, bodo projekt v letu do paralimpijskih iger 2021 še razširili, začenši z uradnim videospotom himne, ki bo pripravljen do jeseni.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji