hando
Dogodki

Balticbest: letos bo žiriranje potekalo v živo

Balticbest, marketinško in oglaševalsko tekmovanje za majhne države, bo letos potekalo na spletu, posebnost festivala pa bo žiriranje v živo. V žiriji bo tudi glavna urednica Marketing magazina, Simona Kruhar Gaberšček.

Organizatorji so se odločili, da bodo (za razliko od večine drugih festivalov) prijavitelji dobili povratno informacijo od žirije, saj bo proces žiriranja javen in povsem transparenten. »Vse majhne države z manj kot petimi milijoni prebivalcev se soočajo s podobnimi izzivi: majhni proračuni, majhne ekipe v agencijah in promocijsko naravnane marketinške akcije. Namen natečaja Balticbest je nagraditi izjemno ustvarjalnost, o izvirnosti kreativnih idej in kakovosti njihove izvedbe pa bo presojala mednarodna žirija,« so povedali organizatorji. V žiriji bo med drugim tudi Mark Tungate, uredniški direktor Epice, hrvaške barve bo zastopal Hrvoje Maljak (HRT), slovenske pa, kot rečeno, Simona Kruhar Gaberšček.

Tudi Balticbest bo ocenjeval »koronakreativnost«

Hando Sinisalu, generalni direktor Best Marketinga, je za MM povedal, da letos kljub nekoliko drugačnim okoliščinam ne pričakujejo manj prijav. »Večina agencij, s katerimi smo v stiku, je potrdila, da bodo prijavile svoja dela. Res pa je, da so se zaradi pandemije nekatere agencije odločile, da bodo omejile svoje finančne izdatke, kamor sodijo tudi prijavnine na festivale,« pravi. Kot nekatera druga podobna tekmovanja, so se tudi oni letos odločili, da bodo dodali posebno kategorijo, ki so jo poimenovali 'marketing v času pandemije'. Z njo želijo preveriti, kako je koronavirus vplival na kreativnost.

Majhni niso nič manj kreativni

Na splošno je Sinisalu prepričan, da manjše države niso nič manj kreativne kot velike. »Menim, da so povsem zmožne narediti izjemne projekte, saj imajo talent, veščine in tehnologijo, ki jim to omogoča. Res pa je, da ne vidimo pogosto, da majhne države iz Srednje ali Vzhodne Evrope dobivajo velike nagrade. Verjetno je težava v tem, da so veliki oglaševalci v teh državah običajno podružnice svetovnih korporacij in takšna podjetja pogosto uporabljajo vseevropske kreativne rešitve. Običajno lokalne agencije pripravijo samo taktične promocijske akcije. Moje mnenje je torej, da je stopnja kreativnosti odvisna od moči lokalnih blagovnih znamk,« zaključi.

Balticbest 2020 bo 26. avgusta 2020, vse dobitnike zlatih in velikih nagrad pa bodo brezplačno prijavili na Epico.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji