vojna
Diggit

Z umetninami, ustvarjenimi z umetno inteligenco, proti vojni

Truhoma je skupaj s kreativno agencijo Pristop začela kampanjo »Z umetninami, ustvarjenimi z umetno inteligenco, proti vojni, ki jo netijo ljudje«, da bi spodbudila donacije za prizadete v že šest mesecev trajajoči vojni v Ukrajini.

Dobrodelna organizacija Truhoma, mednarodna dobrodelna organizacija s sedežem v Sloveniji, ki temelji na tehnologiji verige blokov in si prizadeva za 100-odstotno transparentnost donacij, je skupaj s kreativno agencijo Pristop uporabila novice in dogodke z dejanskih naslovnic o trenutni vojni v Ukrajini in jih vnesla v priljubljeno orodje Craiyon, ki s pomočjo umetne inteligence pretvarja besedilo v slike.

Truhoma in Pristop sta s tem ustvarila vrsto nadrealističnih spletnih plakatov s pretresljivimi prizori, ki jih je ustvarila umetna inteligenca in ki jih je težko ločiti od resničnosti. S tem želita sporočiti, da je vojna v Ukrajini – v nasprotju s podobami, ki jih je ustvarila umetna inteligenca – resnična in jo še vedno »ustvarjajo« ljudje, na milijone ukrajinskih civilistov pa še vedno potrebuje pomoč.

»V organizaciji Truhoma menimo, da bi takšni prizori morali biti zgolj plod umetne inteligence in ne delo človeških rok. Vendar so dejanske razmere drugačne. Ukrajinski civilisti še vedno potrebujejo našo pomoč, saj se prebijajo iz dneva v dan brez osnovnih življenjskih potrebščin. V zadnjem času smo zaznali upad donacij, saj so se mnogi navadili na dejstvo, da v Ukrajini divja vojna. Zato smo se odločili, da bomo umetnine, ustvarjene s pomočjo izrednega ustvarjalnega potenciala umetne inteligence, uporabili, da pritegnemo pozornost javnosti k našemu poslanstvu. S sloganom »Z umetnostjo umetne inteligence za medčloveško pomoč« želimo opozoriti, da se ta vojna, ki so jo zanetili ljudje, še ni končala in da bodo donacije neposredno pomagale tistim, ki pomoč najbolj potrebujejo,« je povedala Ana Lukner Roljić, ustanoviteljica organizacije Truhoma.

vojna

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji