okj
Diggit

YSL Beauty snuje kampanjo v metavesolju

Blagovna znamka YSL Beauty ponovno premika meje in svoji že tako angažirani skupnosti ponuja nove izzive; tokrat jih spodbuja k vstopu v metavesolje, kjer bodo predstavili novi parfum Black Opium: The Night is Ours.

Parfum Black Opium: The Night is Ours bodo s pomočjo agencije Wunderman Thompson Francija in tehnološkega partnerja Arianee javnosti predstavili kar v metavesolju, ob tem pa občinstvu ponudili neprimerljivo izkušnjo v spletu 3.0.

Kot se ob predstavitvi novega parfuma spodobi, bodo udeleženci deležni ekskluzivne ponudbe za nakup parfuma. Tega bodo lahko plačali z NFT-ji, imenovanimi »YSL Beauty Night Blocks«.

YSL Beauty je vedno narekoval spremembe in bil pionir v svetu lepote. V podjetju so do zdaj vzpostavili zgradili skupnost že 24 tisočih imetnikov NFT-jev »Golden Blocks« in »Pride Blocks«.

Diane Hecquet, direktorica za digitalne rešitve in marketing pri Yves Saint Laurent Beauty, je ob tem dejala: »Najnovejša izdaja v zbirki 'YSL Beauty Blocks' nam omogoča, da v metavesolje povabimo novo občinstvo in skupaj preizkusimo potencial NFT-jev, ko so integrirani v spletno nakupovalno izkušnjo.«

Proti nasilju v razmerju

Futuristična pobuda ima tudi dobrodelno noto. YSL Beauty bo del zbranih sredstev namenil za preprečevanje in boj proti nasilju v razmerjih med intimnimi partnerji. Sredstva bodo donirali partnerskim dobrodelnim organizacijam programa »Abuse is Not Love« (»Zloraba ni ljubezen«).

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji