zz
Diggit

Volkswagen uvaja UI za izboljšanje uporabniške izkušnje

Nemška avtomobilska blagovna znamka Volkswagen v sodelovanju z Googlom uvaja orodji generativne UI Gemini in Vertex, da bi izboljšal izkušnjo svojih lastnikov vozil.

Napredno tehnologijo bo voznikom omogočal v aplikaciji myVW, v katero bo po novem vključen tudi virtualni asistent. V aplikaciji bodo lahko lastniki vozil preprosto zastavili vprašanje, kot je na primer »kako zamenjam pnevmatiko?« Vključitev UI v aplikacijo bo pripomogla k izboljšanju celotne uporabniške izkušnje in s tem okrepila zvestobo strank do blagovne znamke, hkrati pa tudi omogočila večje razumevanje vozniških navad, so zapisali v sporočilu za javnost.

Avtomobili brez aplikacij so stvar preteklosti

Aplikacije, ki jih ustvarjajo proizvajalci vozil, so postale pomemben del sodobne izkušnje lastništva avtomobila. Po raziskavi podjetja JD Power skoraj tri četrtine lastnikov avtomobilov na notranje izgorevanje uporablja aplikacije proizvajalcev za naloge, kot so daljinski zagon, zaklepanje in odklepanje vozil, reševanje diagnostičnih težav, prižig segrevanja ali hlajenja na daljavo ali interakcija z avtohišami. Ta odstotek se poveča na 90 odstotkov pri lastnikih električnih vozil.

Izboljšana aplikacija Volkswagen z Googlovo UI-tehnologijo bo ponujala vse to na način hitrih pozivov, poleg tega pa bodo lahko kamero preprosto usmerili na lučke armaturne plošče vozila in takoj pridobili ustrezne informacije.

Aplikacija myVW z UI je trenutno že na voljo za modela My24 Atlas in Atlas Cross Sport.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji