V Sloveniji v dveh mesecih zbrali pol milijona odpadne embalaže pijač
Coca-Cola je v Sloveniji uspešno zaključila pilotni projekt, v katerem so zbirali odpadno embalaže pijač. Potrošniki so v dveh mesecih v izbranih hipermarketih Mercator zbrali več kot pol milijona odpadnih plastenk in pločevink različnih pijač.
Projekt z geslom »Recikliraj me. Podari mi novo življenje« je nastal kot del družbene odgovornosti in trajnostne naravnanosti podjetja Coca-Cola v Sloveniji. S projektom so želeli opozoriti na pomen odgovornega ravnanja in pravilnega odlaganja embalaže pijač za uresničitev vizije sveta brez odpadkov.
Od odpadkov do odra – dobesedno
Projekt se je izvajal od 17. septembra do 12. novembra letos, z njim pa je podjetje preizkušalo pripravljenost potrošnikov na uvedbo depozitnega sistema, ki omogoča učinkovitejše zbiranje plastenk in pločevink ter prispeva k čistejšemu okolju. V sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez bo odpadna embalaža dobila novo življenje, in sicer kot zmagovalni oder za Olimpijski festival evropske mladine 2023.
Bruno Jelić, direktor oddelka za korporativne zadeve in trajnost v družbi Coca-Cola HBC Adria, je ob tem dejal: »Z zbiranjem embalaže pijač na prodajnih mestih smo skupaj s potrošniki omogočili, da se ta reciklira in postane surovina, kar je osnovna ideja krožnega gospodarstva. Zahvaljujemo se vsem potrošnikom in partnerjem na čelu z Mercatorjem, ki je prepoznal pomembnost tega projekta.«