cocacola
Diggit

V Sloveniji v dveh mesecih zbrali pol milijona odpadne embalaže pijač

Coca-Cola je v Sloveniji uspešno zaključila pilotni projekt, v katerem so zbirali odpadno embalaže pijač. Potrošniki so v dveh mesecih v izbranih hipermarketih Mercator zbrali več kot pol milijona odpadnih plastenk in pločevink različnih pijač.

Projekt z geslom »Recikliraj me. Podari mi novo življenje« je nastal kot del družbene odgovornosti in trajnostne naravnanosti podjetja Coca-Cola v Sloveniji. S projektom so želeli opozoriti na pomen odgovornega ravnanja in pravilnega odlaganja embalaže pijač za uresničitev vizije sveta brez odpadkov.

Od odpadkov do odra – dobesedno

Projekt se je izvajal od 17. septembra do 12. novembra letos, z njim pa je podjetje preizkušalo pripravljenost potrošnikov na uvedbo depozitnega sistema, ki omogoča učinkovitejše zbiranje plastenk in pločevink ter prispeva k čistejšemu okolju. V sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez bo odpadna embalaža dobila novo življenje, in sicer kot zmagovalni oder za Olimpijski festival evropske mladine 2023.

Bruno Jelić, direktor oddelka za korporativne zadeve in trajnost v družbi Coca-Cola HBC Adria, je ob tem dejal: »Z zbiranjem embalaže pijač na prodajnih mestih smo skupaj s potrošniki omogočili, da se ta reciklira in postane surovina, kar je osnovna ideja krožnega gospodarstva. Zahvaljujemo se vsem potrošnikom in partnerjem na čelu z Mercatorjem, ki je prepoznal pomembnost tega projekta.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji