jn
Diggit

Umetna inteligenca Mete in Snapa z nasveti za boljše življenje

Meta Platforms in Snap Inc. sta predstavila ločene pobude na področju umetne inteligence za izboljševanje življenj uporabnikov. To odraža pomembnost in vse večji interes družbenih medijev za to tehnologijo.

Medtem ko so razprave o umetni inteligenci razplamtele novembra lani zaradi prihoda ChataGPT, se zdi, da bodo ponovno zaživele zaradi vzporednih novic o aktivnostih z umetno inteligenco dveh tehnoloških velikanov, Mete in Snapa.

Bo Meta na neki točki izboljševala tudi naša življenja?

Mark Zuckerberg, izvršni direktor Mete, je podrobneje opisal načrte Facebooka in Instagrama na področju umetne inteligence, vključno s povezovanjem skupin po vsej družbi, ki že delajo na generativni umetni inteligenci, ter o oblikovanju nove produkcijske skupine, katere poslanstvo bo »pohitritev« inovacij. Meta je v preteklosti že dajala prednost razvoju umetne inteligence, zlasti pri poenostavitvi marketinških procesov znotraj svojega podjetja, ki se ukvarja izključno z oglaševanjem.

Zuckerberg si želi, da bi dvignili raven izkušenj na področju besedil – to bodo raziskovali preko Messengerja, Direct Messages na Instagramu in WhatsAppa; prav tako želi izboljšati grafične oz. slikovne izkušnje uporabnikov, in sicer preko oglasnih formatov, filtrov Instagrama in slikovnih objav, boljše izkušnje z videom pa jim bodo omogočili z natančnim raziskovanjem rokovanja uporabnikov z videoposnetki na vseh njihovih platformah. »Za začetek se bomo osredotočili na razvoj ustvarjalnih in izraznih orodij za uporabnike naših platform, pozneje pa se bomo osredotočili tudi na razvoj osebnosti umetne inteligence, ki bo lahko ljudem pomagala na najrazličnejše načine,« je pomenljivo dejal izvršni direktor Mete.

Snap: Moja umetna inteligenca

Snap je istega dne predstavil novo funkcijo, »My AI«. Klepetalni robot deluje preko najnovejše različice tehnologije OpenAI GPT, ki pa so jo prilagodili posebej za Snapchat. Funkcijo My AI ta teden uvajajo naročnikom Snapchat+ (plačljiva različica aplikacije). Deluje podobno kot ChatGPT, a obenem priporoča darilne ideje, pomaga pri načrtovanju izletov in predlaga različne recepte. Ponudba funkcije le naročnikom plačnikom bo v času, ko se povečuje zanimanje potrošnikov za umetno inteligenco, pomagala Snapchatu okrepiti plačljivo različico aplikacije, ki se trenutno ponaša z več kot 2 milijonoma uporabnikov.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji