zz
Diggit

UI-asistent Grok se spreminja v »oglaševalski stroj«

Muskova platforma X in njen UI-asistent Grok bosta po novem za blagovne znamke ustvarjala prilagojene oglase, jim omogočala analizo kampanj in predlagala izboljšave.

Dve novi funkciji, ki bosta postopoma dostopni oglaševalcem, uporabljata UI-asistenta Grok za ustvarjanje oglasnih besedil, slik in vpogledov v kampanje z najmanjšim možnim vložkom dela. Funkcija »Prefill with Grok« omogoča oglaševalcem enostavno ustvarjanje oglasov – namesto ročnega oblikovanja lahko vnesejo spletni naslov svoje strani, Grok pa analizira vsebino in pripravi oglas, ki ga lahko po potrebi prilagodijo.

»Analyze Campaign with Grok« pa oglaševalcem omogoča avtomatizirano merjenje uspešnosti kampanj, s čimer lahko hitreje prilagodijo ciljanje in kreativne elemente za boljši učinek.

Umetna inteligenca v oglaševanju ni novost – podobna orodja uporabljajo tudi pri Googlu, Meti, TikToku, Amazonu in Redditu, a X bo ponujal še bolj kompleksne rešitve, poroča AdAge, kjer so Grok označili za pravi »oglaševalski stroj«.

Z zelo priročnimi UI-rešitvami za učinkovitejše oglaševanje želi Elon Musk okrepiti svoj oglaševalski posel, saj je po prevzemu Twitterja leta 2022 izgubil številne velike oglaševalce, med njimi Coca-Colo, Apple in Disney. Čeprav se nekateri od njih vračajo, oglaševalski prihodki X-a še niso dosegli nekdanje ravni, saj jih je za skoraj tretjino manj.

X bo torej s posodobljeno različico Groka, o katerem smo pisali včeraj, omogočil hitrejše, enostavnejše in učinkovitejše oglaševanje, pri čemer bo zmanjšal potrebo po ročnem delu oglaševalcev.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji