mm
Diggit

Splet izgublja promet, saj vse najdemo  na UI-platformah

Vzpon iskalnikov z umetno inteligenco in generativnih povzetkov je v zelo kratkem času spremenil tradicionalne navade iskanja po spletu.

Nedavna raziskava Bain & Company razkriva, da se kar 80 odstotkov potrošnikov pri vsaj 40 odstotkih svojih iskanj zanaša na rezultate, ki jih ustvari umetna inteligenca. To je privedlo do 15- do 25-odstotnega zmanjšanja organskega spletnega prometa.

Platforme z UI ponujajo uporabnikom bolj praktične rešitve – odgovore neposredno na strani z rezultati brez potrebe po klikanju na druge spletne strani.

Spletne strani izgubljajo promet

Večina iskanj (60 odstotkov) se zdaj zaključi brez obiska dodatnih spletnih strani. Tudi med skeptiki glede generativne UI jih približno polovica poroča, da so odgovore na svoja iskanja prejeli že na strani z rezultati brez potrebe po dodatnem klikanju.

 

Vas zanima vse o prihodnosti trendov, umetni inteligenci in tehnologijah jutrišnjega dne? Pridite na DIGGIT.

 

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji