
Raba UI tudi do 572 odstotkov višja
Uporaba umetne inteligence pri video produkciji v oglaševalski industriji se je v zadnjem letu več kot podvojila, in sicer z 18 na 41 odstotkov, saj tehnologija postaja sestavni del delovnih procesov.

Kaja Kovič
Platforma za video marketing Wistia je analizirala 14 milijonov videoposnetkov in 100.000 podjetij v okviru letnega poročila State of Video ter ugotovila, da se UI v videoprodukciji najpogosteje uporablja za ustvarjanje podnapisov (60 odstotkov), sledi sinhronizacija glasov (38 odstotkov) in prevajanje (31 odstotkov). Še posebej je v porastu uporaba UI podnapisov, ki se je od leta 2021 povečala za kar 572 odstotkov.
Tretjina strokovnjakov za marketing meni, da je stopnja vključenosti (engagement rate) najpomembnejši kazalnik uspešnosti videa, 29 odstotkov pa jih kot ključno merilo navaja konverzijo. Največjo stopnjo vključenosti (50 odstotkov) dosegajo kratki videoposnetki (do ene minute), pri čemer naj bi call to action v prvi četrtini videa povečal konverzije za skoraj 40 odstotkov.
Video ostaja kralj
Glede na pomembnost videa na družbenih omrežjih ni presenetljivo, da več kot polovica blagovnih znamk povečuje vlaganja v video vsebine, le 5 odstotkov pa jih zmanjšuje proračune.
Kot največje ovire pri uspešni video produkciji podjetja navajajo omejene vire (58 odstotkov), stroške (38 odstotkov) in pomanjkanje tehničnega znanja (25 odstotkov).
--
O najbolj vročih trendih v digitalnem marketingu bomo govorili na konferenci DIGGIT, ki jo pri MM-u organiziramo 5. junija v Ljubljani.