bla
Diggit

Novinarji imajo najraje Twitter

Raziskava med 11.500 novinarji v ZDA je pokazala, da je Twitter med sedmo silo daleč najbolj uporabljano družbeno omrežje.

Navadni smrtniki imajo v ZDA še vedno najraje Facebook (31 %), YouTube (22 %), Twitter (13 %), Instagram (11 %), TikTok (6 %), LinkedIn (4 %) in druga omrežja. 

Novinarji najpogosteje obiskujejo Twitter (69 %), Facebook (52 %), Instagram (19 %), LinkedIn (17 %) itd. Objave in mnenja na Twitterju zato zelo močno vplivajo na poročanje novinarjev v klasičnih medijih.

Določene razlike obstajajo med novinarji glede na njihovo starost, levo ali desno politično orientacijo, vendar je Twitter pri vseh pri vrhu. Novinarji imajo na Twitterju občutek, da s politiki, strankami in različnimi organizacijami, o katerih pišejo, komunicirajo neposredno. Kar je pogosto res. Ko jim, na primer, pošiljajo vprašanja, pišejo komentarje in podobno.

vir: Social Media Today

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji