nike
Diggit

Nike: Vse večji poudarek na aplikacijah

»Večja digitalna angažiranost pomeni več stalnih strank, večjo pogostost nakupov in večjo povprečno vrednost naročila. Poleg tega te aktivnosti vodijo do grajenja prave Nike skupnosti,« je povedal predsednik uprave in izvršni direktor John Donahoe.

Nikeovi poslovni rezultati kažejo, kako ključne so mobilne oziroma digitalne povezave med podjetji in potrošniki za rast prihodkov in ohranjanje pozornosti ter pripadnosti strank. Družina Nikeovih aplikacij (za tek, vadbo doma, za nakupe, zbiratelje superg in druge) je podjetju prinesla skoraj polovico celotnega letnega zaslužka v digitalnem poslovanju. Tako so se v športnemu velikanu odločili, da si za dolgoročni cilj zadajo, da bodo ustvarili 40 odstotkov celotnega zaslužka preko različnih kanalov e-trgovine.

»S potrošniki se ne zbližujemo le v fizičnih trgovinah, temveč tudi na digitalnih platformah, in tudi tam jim želimo pričarati posebne izkušnje s čim bolj neposrednimi povezavami. S tem se bomo bolje pozicionirali kot blagovna znamka, kar prinaša dolgoročno rast.«

To je premik, ki ga vodijo potrošniki, je poudaril Donahoe. »Ne jemljemo zlahka potrošnikov, ki nas postavijo v danes najbolj cenjeno nepremičnino, to je domači zaslon njihovega telefona,« se pošali. Nikeu pri ustvarjanju bolj prilagojene izkušnje za uporabnike strank pomaga podjetje za programsko opremo Adobe.

Ustvarjanje posebnih izkušenj za ciljno občinstvo obvlada Nike že od nekdaj. Ob praznovanju 50. obletnice podjetja so v podjetju posneli kratki film »Seen It All«, ki ga je režiral in v njem prevzel glavno vlogo Spike Lee, ter nas spominja na sodelovanje podjeta z zvezdniškimi športniki kot so Michael Jordan, Tiger Woods, Serena Williams, Cristiano Ronaldo in drugimi v različnih akcijah, da bi se čim bolj približali javnosti.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji