meta
Diggit

Meta: Dodatne omejitve ciljanja najstniških uporabnikov

Meta bo na svojih platformah v prihodnje še bolj intenzivno spodbujala starosti primerne oglaševalske izkušnje. S tem bodo dodatno zaščitili predvsem najstniške uporabnike.

Od marca dalje bodo oglasi najstnikom dostavljeni preko novih kontrolnikov za vsebino oglasov, katerih funkcija je filtriranje tematik in določanje oglaševalcev. Najstniki pa bodo od takrat dalje lahko tudi sami nadzorovali oglase, ki se jim ne bodo zdeli primerni. Meta jim bo ob tem zagotovila razlago pravilnika o zasebnosti, ki bo najstnikom z dodatnimi viri pomagal razumeti bistvo te zaščite.

»Zavedamo se, da se najstniki ne znajo odločati in soditi oglasov tako kot odrasli, predvsem o tem, kako se njihovi spletni podatki uporabljajo za oglaševanje, zato smo zanje pripravili dodatno pomoč,« so zapisali v javni objavi novosti.

Meta želi s tovrstnimi aktivnosti zmanjšati polemične personalizacije oglasov, ki dobivajo v javnosti vse več kritik.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji