zz
Diggit

Meta dobiva avtomatizirane oglase, ki jih bo ustvarjala UI

Meta pospešeno razvija oglaševalska orodja, ki naj bi že prihodnje leto oglaševalcem omogočila, da zaženejo celotno kampanjo zgolj z vnosom spletnega naslova svojega podjetja.

Po poročanju Wall Street Journala Meta do leta 2026 načrtuje uvedbo popolnoma avtomatiziranih UI-oglasov. Oglaševalci bodo vnesli le spletno stran in Metina UI-orodja bodo ustvarila celostno kampanjo, od kreativ do ciljanja. Sistemi naj bi na podlagi slik izdelka in proračunskega cilja sami ustvarili oglase (vizuale, video, besedilo), jih testirali in sproti prilagajali glede na uporabnikove odzive na Facebooku in Instagramu. Uporabniki bodo v realnem času videli personalizirane različice oglasov, medtem ko bo UI samostojno predlagala ciljno skupino in proračun.

Zuckerberg je v nedavnem intervjuju za Stratechery izjavil, da bo prihodnost oglaševanja temeljila na preprostem modelu: podjetje bo podalo svoj cilj in povezalo bančni račun, Meta pa bo poskrbela za vse preostalo. Človeška vloga pri oglaševanju se bo tako bistveno spremenila – a ne izginila. Razumevanje delovanja UI-sistemov in ohranjanje kreativne usmeritve bo ključno za učinkovit marketing v novi dobi, so še zapisali pri Wall Street Journalu.

Spomnimo, v četrtek, 5. junija, je na konferenci DIGGIT, ki jo organiziramo pri Marketing magazinu, nastopil Szymon Pruszyński, izkušen strokovnjak z dolgoletnimi izkušnjami na področju spletne trgovine in oglaševanja pri Meti.

Intervju

miran
14. 11. 2025

Z Miranom Razorškom, generalnim direktorjem podjetja WOOP!, smo se pogovarjali o sanjah o…

ChatGPT je rekel: Že od začetka smo imeli v mislih tudi tuje trge, z zbranimi izkušnjami pa smo ugotovili, da lahko povsem samozavestno konkuriramo…

tuškej
07. 11. 2025

Objavljamo intervju z Mitjem Tuškejem, strategom in partnerjem v skupini Formitas, ki je…

Dober občutek je, da tvoje delo prepozna tisti del strokovne javnosti, ki si mu v svojem delu najbolj predan.

Komotar
03. 11. 2025

In ta strast je razvidna iz vsake minute pogovora s Cirilom Komotarjem, najbolj…

Moja vloga kot ustvarjalca vsebin je v bistvu precej sebična, saj hočem biti sam zadovoljen s tem, kar objavim. Imam res veliko srečo oziroma…

Naši avtorji