zz
Diggit

Meta dobiva avtomatizirane oglase, ki jih bo ustvarjala UI

Meta pospešeno razvija oglaševalska orodja, ki naj bi že prihodnje leto oglaševalcem omogočila, da zaženejo celotno kampanjo zgolj z vnosom spletnega naslova svojega podjetja.

Po poročanju Wall Street Journala Meta do leta 2026 načrtuje uvedbo popolnoma avtomatiziranih UI-oglasov. Oglaševalci bodo vnesli le spletno stran in Metina UI-orodja bodo ustvarila celostno kampanjo, od kreativ do ciljanja. Sistemi naj bi na podlagi slik izdelka in proračunskega cilja sami ustvarili oglase (vizuale, video, besedilo), jih testirali in sproti prilagajali glede na uporabnikove odzive na Facebooku in Instagramu. Uporabniki bodo v realnem času videli personalizirane različice oglasov, medtem ko bo UI samostojno predlagala ciljno skupino in proračun.

Zuckerberg je v nedavnem intervjuju za Stratechery izjavil, da bo prihodnost oglaševanja temeljila na preprostem modelu: podjetje bo podalo svoj cilj in povezalo bančni račun, Meta pa bo poskrbela za vse preostalo. Človeška vloga pri oglaševanju se bo tako bistveno spremenila – a ne izginila. Razumevanje delovanja UI-sistemov in ohranjanje kreativne usmeritve bo ključno za učinkovit marketing v novi dobi, so še zapisali pri Wall Street Journalu.

Spomnimo, v četrtek, 5. junija, je na konferenci DIGGIT, ki jo organiziramo pri Marketing magazinu, nastopil Szymon Pruszyński, izkušen strokovnjak z dolgoletnimi izkušnjami na področju spletne trgovine in oglaševanja pri Meti.

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji