
Meta dobiva avtomatizirane oglase, ki jih bo ustvarjala UI
Meta pospešeno razvija oglaševalska orodja, ki naj bi že prihodnje leto oglaševalcem omogočila, da zaženejo celotno kampanjo zgolj z vnosom spletnega naslova svojega podjetja.

Kaja Kovič
Po poročanju Wall Street Journala Meta do leta 2026 načrtuje uvedbo popolnoma avtomatiziranih UI-oglasov. Oglaševalci bodo vnesli le spletno stran in Metina UI-orodja bodo ustvarila celostno kampanjo, od kreativ do ciljanja. Sistemi naj bi na podlagi slik izdelka in proračunskega cilja sami ustvarili oglase (vizuale, video, besedilo), jih testirali in sproti prilagajali glede na uporabnikove odzive na Facebooku in Instagramu. Uporabniki bodo v realnem času videli personalizirane različice oglasov, medtem ko bo UI samostojno predlagala ciljno skupino in proračun.
Zuckerberg je v nedavnem intervjuju za Stratechery izjavil, da bo prihodnost oglaševanja temeljila na preprostem modelu: podjetje bo podalo svoj cilj in povezalo bančni račun, Meta pa bo poskrbela za vse preostalo. Človeška vloga pri oglaševanju se bo tako bistveno spremenila – a ne izginila. Razumevanje delovanja UI-sistemov in ohranjanje kreativne usmeritve bo ključno za učinkovit marketing v novi dobi, so še zapisali pri Wall Street Journalu.
Spomnimo, v četrtek, 5. junija, je na konferenci DIGGIT, ki jo organiziramo pri Marketing magazinu, nastopil Szymon Pruszyński, izkušen strokovnjak z dolgoletnimi izkušnjami na področju spletne trgovine in oglaševanja pri Meti.