hapta
Diggit

L'Oreal za še večjo vključevalnost

Blagovna znamka L'Oreal je na tehnološkem sejmu CES predstavila novo tehnologijo, imenovano HAPTA, za katero pravijo, da bo prinesla več inkluzivnosti v postopek nanašanja ličil.

Čedalje več blagovnih znamk se trudi biti vključujočih, zato imajo v mislih tudi invalide, ki določenih izdelkov ne morejo uporabljati. Dove je na primer oblikoval poseben dezodorant za invalide, L'Oreal pa zdaj predstavlja aplikator za nanašanje ličil. »HAPTA je namenjena ženskam z omejenimi finomotoričnimi sposobnostmi, zaradi česar jim lahko vsakodnevna opravila, vključno z nanašanjem ličil, predstavljajo izziv. Izdelek, ki je še v razvoju, lahko pomaga rešiti te izzive in pomagati ženskam, da lahko šminko enakomerno nanašajo. Aplikator uporablja vgrajene pametne kontrole gibanja in ima nastavke, ki jih je mogoče prilagoditi gibanju uporabnice,« pravijo.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji