
Kako kreativna je UI v preprostih opravilih
Grok 3 smo prosili za pripravo radijskega oglasa za konferenco DIGGIT. Pripravil nam je naslednji scenarij.
**Scenarij za radijski oglas: Konferenca Diggit 2025**
*Dolžina oglasa: 30 sekund*
**[Glasba: Dinamična, futuristična podlaga, ki pritegne pozornost]**
**Glas 1 (energičen, navdušen moški glas):**
Ste pripravljeni na prihodnost? Pridružite se nam na **Diggit 2025**, največji konferenci o digitalnih trendih, 5. junija v Ljubljani!
**Glas 2 (ženski glas, inspirativen):**
Spoznajte vodilne strokovnjake, odkrijte moč umetne inteligence, novosti v marketingu in strategije za uspeh v digitalnem svetu.
**Glas 1:**
Delavnice, predavanja in mreženje z več kot tisoč vizionarji! Ne zamudite priložnosti, da oblikujete prihodnost.
**Glas 2:**
Prijavite se zdaj na **diggit.si** in bodite korak pred vsemi!
**[Glasba doseže vrhunec in se nežno zaključi]**
**Napovedovalec (hitro, jasno):**
Diggit 2025 – Ljubljana, 5. junij. Prihodnost je tu!
*Konec oglasa*
**Opombe:**
- Oglas poudarja ključne elemente konference: prihodnost, digitalni trendi, mreženje in ekskluzivnost.
- Uporaba dveh glasov ustvari dinamiko in nagovori širše občinstvo.
- Klic k akciji (prijava na diggit.si) je jasen in zapomnljiv.
Kaj menite? Nam se zdi korekten, rahlo dolgočasen, vendar v bistvu sporoča dovolj vsebin, da bi na radijskih postajah »preživel«.
Če dobro premislimo, je Grok 3 analiziral radijske oglase in ustvaril nekaj, kar odseva povprečje radijske oglasne produkcije v Sloveniji. Če želimo, da bo UI ustvarjala boljše oglase, jih moramo najprej mi.
Kakšne so vaše izkušnje?