ai radio
Diggit

Kako kreativna je UI v preprostih opravilih

Grok 3 smo prosili za pripravo radijskega oglasa za konferenco DIGGIT. Pripravil nam je naslednji scenarij.

**Scenarij za radijski oglas: Konferenca Diggit 2025**

*Dolžina oglasa: 30 sekund*

**[Glasba: Dinamična, futuristična podlaga, ki pritegne pozornost]**

**Glas 1 (energičen, navdušen moški glas):**
Ste pripravljeni na prihodnost? Pridružite se nam na **Diggit 2025**, največji konferenci o digitalnih trendih, 5. junija v Ljubljani!

**Glas 2 (ženski glas, inspirativen):**
Spoznajte vodilne strokovnjake, odkrijte moč umetne inteligence, novosti v marketingu in strategije za uspeh v digitalnem svetu.

**Glas 1:**
Delavnice, predavanja in mreženje z več kot tisoč vizionarji! Ne zamudite priložnosti, da oblikujete prihodnost.

**Glas 2:**
Prijavite se zdaj na **diggit.si** in bodite korak pred vsemi!

**[Glasba doseže vrhunec in se nežno zaključi]**

**Napovedovalec (hitro, jasno):**
Diggit 2025 – Ljubljana, 5. junij. Prihodnost je tu!

*Konec oglasa*

**Opombe:**
- Oglas poudarja ključne elemente konference: prihodnost, digitalni trendi, mreženje in ekskluzivnost.
- Uporaba dveh glasov ustvari dinamiko in nagovori širše občinstvo.
- Klic k akciji (prijava na diggit.si) je jasen in zapomnljiv.

 

Kaj menite? Nam se zdi korekten, rahlo dolgočasen, vendar v bistvu sporoča dovolj vsebin, da bi na radijskih postajah »preživel«.

Če dobro premislimo, je Grok 3 analiziral radijske oglase in ustvaril nekaj, kar odseva povprečje radijske oglasne produkcije v Sloveniji. Če želimo, da bo UI ustvarjala boljše oglase, jih moramo najprej mi.

Kakšne so vaše izkušnje?

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji