yjgh
Diggit

iPROM: Inovacija za upravljanje podatkov pri digitalnem marketingu

Družba iPROM je predstavila novo generacijo platforme iPROM Private DMP, ki podjetjem in organizacijam omogoča gradnjo lastnih podatkovnih skladišč za upravljanje prvoosebnih podatkov za namene digitalnega oglaševanja.

Nova različica platoforme se od prejšnje razlikuje po tem, da se ob zajemu neosebnih podatkov o uporabnikih digitalnih medijev uporabljajo tudi prvoosebni podatki. Ti so zbrani izključno s privolitvijo uporabnikov in v skladu z veljavno zakonodajo. Analiza teh podatkov z uporabo umetne inteligence namreč omogoča napoved nakupnih namer potrošnikov.

Podatki pomembnejši od digitalnega oglaševanja

»Podatkovna neodvisnost, zaščita in pametna raba lastnih podatkov bodo v naslednjih letih temelj digitalnih strategij podjetij in organizacij. Podatki, ki jih podjetja pridobijo preko digitalnega oglaševanja, imajo večjo vrednost od oglaševalskih akcij. Blagovne znamke, ki prepoznajo in izkoriščajo te priložnosti, so že danes v izjemni konkurenčni prednosti,« je novost komentiral Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM.

Ena od prvih na evropskih trgih

Platforma iPROM Private DMP je ena od prvih oglaševalsko-tehnoloških rešitev (ad-tech) na evropskem trgu, ki omogoča oglaševalcem shranjevanje podatkov o svojih trženjskih aktivnostih in oblikovanje ciljnih segmentov občinstva na podlagi vedenjskih vzorcev uporabnikov lastnih medijev.

Rezultat tega sta učinkovitejše nagovarjanje ciljnih skupin pri oglaševanju v drugih digitalnih medijih, boljša izraba sredstev za zakup oglasnega prostora, dolgoročno krepitev konkurenčne prednosti in zagotavljanje zaščite zasebnosti za potrošnike.

Uporabniki

Platformo iPROM Private DMP v praksi uspešno uporabljajo največja podjetja in blagovne znamke, kot so Volkswagen, BKS Bank, SKB banka, Coris, Hofer, Diners Club, Fraport Slovenija, Sparkasse, Fox International, Hyundai, Unicredit in Turkish Airlines.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji