zz
Diggit

Google Maps zdaj prikazuje »Ameriški zaliv«

Google Maps je za ameriške uporabnike spremenil ime Mehiškega zaliva v Ameriški zaliv, potem ko je administracija Donalda Trumpa včeraj uradno preimenovala zaliv med Mehiko in Florido.

Pri Googlu pojasnjujejo, da pri poimenovanju krajev sledijo ameriškemu sistemu GNIS (Geographic Names Information System), ki upravlja uradne zemljepisne podatke v ZDA. Zato bodo uporabniki v Mehiki še naprej videli ime Mehiški zaliv, Američani pa ime Ameriški zaliv, medtem ko se bodo preostalemu svetu prikazala oba napisa.

Katero ime prikazati, Google določi glede na lokacijo uporabnika. Ta podatek pridobi iz mobilnega operacijskega sistema, SIM-kartice in omrežja. Na namiznih računalnikih se sprememba prilagaja glede na nastavitve iskanja ali podane lokacijske podatke.

Apple Maps še ni uvedel spremembe, a če uporabnik išče »Ameriški zaliv«, ga aplikacija preusmeri na Mehiški zaliv. Tudi drugi ponudniki, kot je MapQuest, še niso sledili spremembi.

Sprememba je že sprožila razprave med uporabniki in geografskimi strokovnjaki, saj je Mehiški zaliv eno od najbolj prepoznavnih geografskih imen na svetu. Največja dilema pri tem je, ali bo sprememba trajna ali pa jo bodo v prihodnosti morda razveljavili.

zz

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji