bb
Diggit

Diggit: Pripravite se na UI-volucijo blagovnih znamk

Iz Londona na slovenske govorniške odre prihaja Mark Terry-Lush, ki bo 5. junija na Diggitu razkril, kako bodo zmagovalci prihodnosti združevali avtentičnost, inovacije in umetno inteligenco.

Ustanovitelj in direktor večkrat nagrajene agencije Make Honey, ki je specializirana za odnose z javnostmi, vsebinski marketing in družbene medije, bo obiskovalce Diggita pripravil na novo dobo marketinga.

Ali sploh veste, kaj zahtevajo potrošniki?

Umetna inteligenca spreminja pravila igre, a ena stvar ostaja jasna: potrošniki še vedno zahtevajo iskrenost, vrednote in resnično dodano vrednost. Medtem ko nekateri napovedujejo konec »purpose-driven« marketinga, uspehi znamk, kot sta Tony’s Chocolonely in Who Gives A Crap, dokazujejo, da je zavezanost k družbenemu in okoljskemu napredku še vedno ključ do uspeha.

Zakaj morate biti na tem predavanju?

  • Kako se prilagoditi in osvojiti novosti na področju UI in pozabiti na klasične digitalne strategije?
  • YouTube razkriva, da dolgoročne zgodbe in sodelovanja z vplivneži oblikujejo prihodnost marketinga – ali jih znate izkoristiti?
  • Potrošniki od blagovnih znamk želijo kakovost, dostopne cene, pa še ustvarjanje pozitivnega vpliva– kako vse to uskladiti v UI svetu?

Ne ostanite v preteklosti – pridružite se strokovnjakom na Diggitu in odkrijte, kako ustvariti zmagovalno strategijo za leto 2026!

 

👉🏻 Rezervirajte svoje mesto zdaj – prihodnost ne čaka! 👈🏻

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji