bb
Diggit

Diggit: Pripravite se na UI-volucijo blagovnih znamk

Iz Londona na slovenske govorniške odre prihaja Mark Terry-Lush, ki bo 5. junija na Diggitu razkril, kako bodo zmagovalci prihodnosti združevali avtentičnost, inovacije in umetno inteligenco.

Ustanovitelj in direktor večkrat nagrajene agencije Make Honey, ki je specializirana za odnose z javnostmi, vsebinski marketing in družbene medije, bo obiskovalce Diggita pripravil na novo dobo marketinga.

Ali sploh veste, kaj zahtevajo potrošniki?

Umetna inteligenca spreminja pravila igre, a ena stvar ostaja jasna: potrošniki še vedno zahtevajo iskrenost, vrednote in resnično dodano vrednost. Medtem ko nekateri napovedujejo konec »purpose-driven« marketinga, uspehi znamk, kot sta Tony’s Chocolonely in Who Gives A Crap, dokazujejo, da je zavezanost k družbenemu in okoljskemu napredku še vedno ključ do uspeha.

Zakaj morate biti na tem predavanju?

  • Kako se prilagoditi in osvojiti novosti na področju UI in pozabiti na klasične digitalne strategije?
  • YouTube razkriva, da dolgoročne zgodbe in sodelovanja z vplivneži oblikujejo prihodnost marketinga – ali jih znate izkoristiti?
  • Potrošniki od blagovnih znamk želijo kakovost, dostopne cene, pa še ustvarjanje pozitivnega vpliva– kako vse to uskladiti v UI svetu?

Ne ostanite v preteklosti – pridružite se strokovnjakom na Diggitu in odkrijte, kako ustvariti zmagovalno strategijo za leto 2026!

 

👉🏻 Rezervirajte svoje mesto zdaj – prihodnost ne čaka! 👈🏻

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji