ESA
Diggit

DIGGIT: Premikati meje mogočega

Konferenco DIGGIT, ki poteka pod sloganom Z nami na Mars, je odprl dr. Kai Noeske iz Evropske vesoljske agencije (ESA), ki je občinstvo popeljal v zakulisje vesoljskih misij in razkril, kako ESA uporablja komunikacijo kot ključni del svojega poslovanja.

V svojem prispevku je poudaril, da ESA ni le tehnološka institucija, temveč tudi pripovedovalec zgodb – s pomočjo vizualno privlačnih vsebin, kulturnih partnerstev in digitalnih orodij gradi čustveno povezavo z javnostmi. Zgledi, kot so animirana serija o misiji Rosetta, sodelovanje z Matellom pri ustvarjanju Barbie astronavtke ali UI-klepetalnega robota »Talk to Hera«, so pokazali, kako ESA kompleksne znanstvene vsebine približa vsakdanjemu človeku – s tem, da tehnologiji doda osebnost in vesolje naredi otipljivo.

Od letos tudi Slovenija članica ESA

Poseben poudarek je namenil vlogi ESA pri povezovanju evropskih držav (23 članic, Slovenija kot najnovejša) ter spodbujanju inovacij in podjetništva. ESA tako z digitalnim marketingom, umetno inteligenco in vizionarskimi pristopi ustvarja platformo, kjer se vesolje in blagovne znamke srečajo v navdihujočih zgodbah prihodnosti.

Kai Noeske pravi, da je vesolje priložnost ne le za znanstvenike, temveč tudi za komunikatorje – kot orodje, s katerim znamke ustvarjajo identiteto, gradijo zaupanje in navdihujejo ljudi.

 

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji