
DIGGIT: Navigacija skozi Metin svet umetne inteligence
Katere platforme najpogosteje uporabljate za oglaševanje? Metine, kajne? Zato bomo na letošnjem DIGGIT-u gostili strokovnjaka za spletno trgovino iz podjetja Meta.

Kaja Kovič
Instagram, Facebook, WhatsApp in Threads so nadvse priljubljene aplikacije, ki jih najdemo pod eno streho. Ne le, da so priljubljene med uporabniki, temveč predstavljajo tudi izjemno priložnost za oglaševalce. Szymon Pruszyński bo 5. junija 2025 na konferenci DIGGIT na predavanju »Prihodnost oglaševanja je tukaj: navigacija skozi Metin svet UI« razkril, kako UI že spreminja svet oglaševanja in kako se lahko bolje pripravite na prihodnost. Ali že veste, kateri so najnovejši trendi na Instagramu, katere prakse in orodja še vedno »žarijo« na Facebooku in kako izkoristiti umetno inteligenco za oglaševanje na WhatsAppu?
Izboljšajte uspešnost svojih kampanj in se naučite učinkoviteje graditi ugled blagovne znamke. Ključne posodobitve in rešitve so že dostopne oglaševalcem v Evropi – izkoristite jih v svoj prid.
Szymon Pruszyński je izkušen strokovnjak z dolgoletnimi izkušnjami na področju spletne trgovine in oglaševanja. Pruszyński je že dolgo v ospredju razvoja in implementacije najsodobnejših rešitev, ki temeljijo na umetni inteligenci. Njegovo znanje o tem, kako umetna inteligenca oblikuje prihodnost oglaševanja, vam bo pomagalo razumeti, kako lahko optimizirate svoje oglaševalske strategije in dosežete izjemne rezultate v digitalnem svetu.