zz
Diggit

DIGGIT: Navigacija skozi Metin svet umetne inteligence

Katere platforme najpogosteje uporabljate za oglaševanje? Metine, kajne? Zato bomo na letošnjem DIGGIT-u gostili strokovnjaka za spletno trgovino iz podjetja Meta.

Instagram, Facebook, WhatsApp in Threads so nadvse priljubljene aplikacije, ki jih najdemo pod eno streho. Ne le, da so priljubljene med uporabniki, temveč predstavljajo tudi izjemno priložnost za oglaševalce. Szymon Pruszyński bo 5. junija 2025 na konferenci DIGGIT na predavanju »Prihodnost oglaševanja je tukaj: navigacija skozi Metin svet UI« razkril, kako UI že spreminja svet oglaševanja in kako se lahko bolje pripravite na prihodnost. Ali že veste, kateri so najnovejši trendi na Instagramu, katere prakse in orodja še vedno »žarijo« na Facebooku in kako izkoristiti umetno inteligenco za oglaševanje na WhatsAppu?

Izboljšajte uspešnost svojih kampanj in se naučite učinkoviteje graditi ugled blagovne znamke. Ključne posodobitve in rešitve so že dostopne oglaševalcem v Evropi – izkoristite jih v svoj prid.

Szymon Pruszyński je izkušen strokovnjak z dolgoletnimi izkušnjami na področju spletne trgovine in oglaševanja. Pruszyński je že dolgo v ospredju razvoja in implementacije najsodobnejših rešitev, ki temeljijo na umetni inteligenci. Njegovo znanje o tem, kako umetna inteligenca oblikuje prihodnost oglaševanja, vam bo pomagalo razumeti, kako lahko optimizirate svoje oglaševalske strategije in dosežete izjemne rezultate v digitalnem svetu.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji