ok
Diggit

Agencije in svetovalna podjetja gredo v metavesolje

Mnogo svetovno priznanih agencij in svetovalnih podjetij pospešuje naložbe v metavesolje in podobne eksperimentalne aktivnosti znotraj spleta 3.0.

Agencija Accenture je pred kratkim izvedla strateško naložbo v Forma Vision, ponudnika videotehnologije v živo, ki omogoča oddajanje 3D-holografskih slik v metavesolju. Dogovor je del pobude Accenture Ventures Project Spotlight.

Vizija tehnološkega podjetja Forma Vision je opolnomočiti ljudi, da so bolj prisotni v svojem poklicnem ali osebnem življenju, ne glede na to, kje na svetu se nahajajo. »Z zmanjšanjem nepotrebnih potovanj bo ljudem hologramska teleportacija omogočala, da so pogosteje skupaj,« zapišejo na domači spletni strani.

Ločeno od tega pa je Publicis Groupe Benelux približno sočasno na platofrmi Decentraland predstavil »The Metaphone«, ogromen rdeč telefon, ki omogoča uporabnikom, da delijo osebne podatke v povezavi s poklicem, izobrazbo in veščinami. To orodje bo agencija ponujala podjetjem, ki iščejo nove talente za vstop blagovnih znamk v splet 3.0.

Potezi agencij Accenture in Publicis Groupe Benelux sta le dva od primerov, kako agencije in svetovalna podjetja pomagajo oglaševalcem stopati v metavesolje. Ti še naprej izkazujejo optimizem glede novih tehnologij, pri čemer jih le 10 odstotkov meni, da je metavesolje nepomembno za njihovo dejavnost, 45 odstotkov oglaševalcev pa vidijo v razvoju in implementaciji pomemben izziv. Te izsledke je pokazalo Deloittovo poročilo Global Marketing Trends 2023, v katerem so razkrili tudi to, da se oglaševalci kljub kriptokrizi niso ohladili za oglaševanje preko podatkovnih blokov in NFT-jev.

Tudi pri nas

km

V aktualni številki MM-a (499/500) smo objavili članek o slovenski agenciji Futura DDB, ki stopa v nove tehnologije in je pred kratkim postala del DDB-jeve globalne mreže FTW (For The Win). Ta bo pod nazivom Futura FTW svojim naročnikom ponudila nov, dodaten portfelj storitev s področja igričarstva in e-športa.

Globalna agencijska mreža DDB je namreč v igričarski panogi prepoznala širši potencial (138 milijard ameriških dolarjev oziroma več kot filmska in glasbena industrija skupaj), zato je leta 2020 ustanovila oglaševalsko agencijo FTW DDB, ki služi kot kanal za doseganje več kot treh milijard ljudi, ki se identificirajo kot igralci iger (gamerji). Futura tako že ponuja slovenskim naročnikom globalne in regionalne rešitve za e-šport in igričarstvo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji