tina
Diggit

12DIGGIT: »Naj avtentičnost ne bo zgolj prazna beseda, ampak vodilo komunikacije«

Žirijo za nagrade DIGGIT bo letos vodila Tina Šubic Konda, vodja oddelka za digitalni in vsebinski marketing pri Zavarovalnici Generali. Za MM je razkrila, kakšne projekte bodo člani žirije iskali letos. 

Predsednica letošnje žirije DIGGIT Tina Šubic Konda ugotavlja, da je zadnje leto v svetu komunikacije zaznamoval razcvet lažnih novic, ki jim veter v krila dodaja umetna inteligenca. »Glede na to, da sem zapisana vsebinskemu marketingu, ne morem mimo komunikacije. In mislim, da v resnici nihče ne bi smel mimo nje. Želim si, da bi bila – od stroke tako opevana – avtentičnost v letošnjem letu resnično vodilo komunikacije in ne zgolj prazna beseda,« je poudarila. 

Nagrade za projekte, ki upravičeno zahtevajo pozornost občinstva

Tina Šubic Konda pravi, da bo žirija iskala elemente, ki v prenasičenem digitalnem svetu upravičeno zahtevajo pozornost občinstva. »Torej projekte, ki izkazujejo razumevanje ciljnega občinstva, ki imajo jasno zastavljene cilje in premišljeno posegajo po orodjih in taktikah, ki jih bodo do ciljev pripeljali, seveda pa pri tem ne pozabijo občinstva dejansko vplesti in prebuditi občutkov, ki so navsezadnje ključni, da se sporočilo vtisne v spomin,« je pojasnila.

Kaj manjka delom, ki se prijavljajo na festivale?

»Pri festivalskih projektih me običajno najbolj zmoti, da so prav to – festivalski. V digitalnem svetu sicer menim, da je tega vseeno manj kot na festivalih nasploh, a vseeno. Zato se mi zdijo cilji projektov tako ključni,« pravi. Člani žirije bodo prevpraševali strategije v ozadju projektov in njihove širše zgodbe. 

»Muhe enodnevnice imajo lahko velik hipen odziv, a vprašanje je, kakšen je njihov dolgoročen učinek – na znamko in občinstvo. Bo digitalni svet zaradi njih jutri boljši ali je zavoljo ‘vau učinka’ padla še ena zavora? Ker žirija seveda ni vsevedna, je pomembno, da znajo prijavitelji orisati tudi ta vidik,« je povzela. 

Rok za zgodnje prijave del in s tem nižje cene je petek, 4. april 2025. Zadnji rok za prijavo dela in oddajo vseh materialov je 25. april 2025. 

Več o dogodku, prijavah del in kategorijah na diggit.si.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji