Kommuniciranje

zz
KOMMUNICIRANJE

Proglas: Sovražni govor

zz
KOMMUNICIRANJE

Povprečna Slovenka? 46-letna Marija.

zz
KOMMUNICIRANJE

Družbena neenakost v medijih je še vedno občutna

zz
KOMMUNICIRANJE

8. marec: Ali Slovenke sploh občutijo enakopravnost?

zz
KOMMUNICIRANJE

Kako se taktično pogajati o plači?

ui
KOMMUNICIRANJE

Trendi komuniciranja v kulturnem okolju

aktivizem
KOMMUNICIRANJE

Aktivizem blagovnih znamk: priložnost ali past?

dragan
KOMMUNICIRANJE

Kako do 10 milijonov sledilcev na LinkedInu?

karoline
KOMMUNICIRANJE

Morda najbolj zahtevna piarovska služba na svetu

az
KOMMUNICIRANJE

IPRA ustanovila podružnico Alpe Balkan Adria

zz
KOMMUNICIRANJE

Premagovanje paradoksa letnega razgovora

zagreb
KOMMUNICIRANJE

Od banke do hotela – zgodba o rojstvu in življenju zagrebškega…

tina
KOMMUNICIRANJE

Nagrada PRO PR Globe tudi dvema Slovencema

genocid
KOMMUNICIRANJE

Slovenska beseda leta 2024 je genocid

z
KOMMUNICIRANJE

Medijska pismenost: Kje Slovenci dobijo največ informacij?

z
KOMMUNICIRANJE

Generacija Z si želi daril, ki prinašajo doživetja

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji