Zunanji oglaševalci pred jesenjo v nizkem štartu
Zdi se, da so najhujši časi za zunanje oglaševanje mimo. Ta segment namreč tudi v Sloveniji kaže znake okrevanja. Kot sta za MM povedala Urban Korenjak (Europlakat) in Igor Gajster (TS media), so obeti dobri tudi za jesen.
Gašper Meden
Europlakat
Z izjemo oglaševanja v kinodvoranah je bilo zunanje oglaševanje med marcem in junijem 2020 eden od najbolj prizadetih sektorjev oglaševalske panoge. Po poročanju oglaševalskega portala WARC so se v Veliki Britaniji v drugem četrtletju oziroma med karanteno naložbe v oglaševanje zmanjšale za 70 odstotkov. Omejitev javnega življenja in s tem gibanja posameznikov je terjala svoj davek – občutno zmanjšano zanimanje za oglaševanje na zunanjih površinah, vključno z digitalnimi (t. i. DOOH). Še tako živahna mesta so se čez noč spremenila v mesta duhov, oglaševalci pa so svoje naložbe preusmerili h kanalom, ki so bili takrat bližje potrošnikom.
Europlakat: Življenje se vrača v ustaljene tirnice
Tudi za Slovenijo velja, da je bilo zunanje oglaševanje zaradi ukrepov med epidemijo eden od najbolj prizadetih segmentov v oglaševalski panogi, poudarja Urban Korenjak, direktor trženja v Europlakatu. A se je že julija stanje precej »popravilo« in dobro kaže tudi za september. »Situacija je še precej negotova, se pa življenje vrača v ustaljene tirnice. Zato oglaševalcem preko naših medijev znova lahko ponudimo najširše občinstvo, z ustreznimi frekvencami in dosegi. Tudi naša ekipa deluje na običajnih obratih. Sodelavci na terenu skrbijo za kakovostno izvedbo kampanj, v polni zasedbi smo našim naročnikom na voljo tudi v pisarni,« je optimističen.
TS media: Jeseni nove lokacije digitalnih zaslonov
Tudi TSmedia, ki oglaševalcem ponuja oglasni prostor tako na spletu kot tudi na zunanjih digitalnih zaslonih (DOOH), ugotavljajo, da je eden od najbolj prizadetih oglaševalskih sektorjev prav DOOH. »V Tsmedii smo se nemudoma odzvali na nove razmere na oglaševalskem trgu in se z novimi ponudbami, prilagojenimi razmeram, kar najbolj približali svojim poslovnim partnerjem. Intenzivna komunikacija, kreativne ideje in personalizirane ponudbe po meri so bile ključ do ponovnega uspeha. V juniju smo se tako uspeli približati lanskim prodajnim rezultatom, v juliju pa smo jih že presegli. Pripravljamo se na jesen, ko bomo našim oglaševalcem poleg novih kreativnih oblik oglaševanja ponudili tudi oglaševanje na novih lokacijah digitalnih velikanov,« je povedal Igor Gajster, direktor trženja na TS medii.