
»Zoomiranje« z Burger Kingovim ozadjem
Zoom in druge platforme za video klepete so v zadnjih tednih ene izmed najpogosteje uporabljenih aplikacij. Pri Burger Kingu so se odločili, da bodo to izkoristili za svojo promocijo.
Naredili so ozadja, na katerih so njihovi oglasni plakati in vsem, ki bodo med video klicem uporabili eno izmed ozadij, bodo podarili brezplačen hamburger. »Vsi ostajajo doma in nihče ne vidi naših oglasnih panojev,« pravijo v Burger Kingu, kjer so se odločili, da bodo panoje pokazali na drugačen način. Akcijo so zasnovali v agenciji David Buenos Aires, kjer pravijo, da je tudi ozadje video klica lahko odličen prostor za oglaševanje – zlasti zdaj, ko so video klici tako pogosti. Uporabnike zooma in drugih platform so tako pozvali, naj na družbenih omrežjih objavijo svojo fotografijo, na kateri so med video klicom z Burger Kingovim ozadjem. Fotografijo označijo s ključnikom #HomeOfTheBillboards, na zasebno sporočilo pa prejmejo kupon, s katerim ob nakupu Burger Kingovega Whopperja, enega dobijo brezplačno.