burger king zoom
Aktualno

»Zoomiranje« z Burger Kingovim ozadjem

Zoom in druge platforme za video klepete so v zadnjih tednih ene izmed najpogosteje uporabljenih aplikacij. Pri Burger Kingu so se odločili, da bodo to izkoristili za svojo promocijo.

Naredili so ozadja, na katerih so njihovi oglasni plakati in vsem, ki bodo med video klicem uporabili eno izmed ozadij, bodo podarili brezplačen hamburger. »Vsi ostajajo doma in nihče ne vidi naših oglasnih panojev,« pravijo v Burger Kingu, kjer so se odločili, da bodo panoje pokazali na drugačen način. Akcijo so zasnovali v agenciji David Buenos Aires, kjer pravijo, da je tudi ozadje video klica lahko odličen prostor za oglaševanje – zlasti zdaj, ko so video klici tako pogosti. Uporabnike zooma in drugih platform so tako pozvali, naj na družbenih omrežjih objavijo svojo fotografijo, na kateri so med video klicom z Burger Kingovim ozadjem. Fotografijo označijo s ključnikom #HomeOfTheBillboards, na zasebno sporočilo pa prejmejo kupon, s katerim ob nakupu Burger Kingovega Whopperja, enega dobijo brezplačno.

bk zoom

 

 

Intervju

kreativni gen
18. 01. 2021

Marketing mreža je v soboto, 16. januarja 2021, premierno predvajala film Kreativni gen.…

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

Naši avtorji