burger king zoom
Aktualno

»Zoomiranje« z Burger Kingovim ozadjem

Zoom in druge platforme za video klepete so v zadnjih tednih ene izmed najpogosteje uporabljenih aplikacij. Pri Burger Kingu so se odločili, da bodo to izkoristili za svojo promocijo.

Naredili so ozadja, na katerih so njihovi oglasni plakati in vsem, ki bodo med video klicem uporabili eno izmed ozadij, bodo podarili brezplačen hamburger. »Vsi ostajajo doma in nihče ne vidi naših oglasnih panojev,« pravijo v Burger Kingu, kjer so se odločili, da bodo panoje pokazali na drugačen način. Akcijo so zasnovali v agenciji David Buenos Aires, kjer pravijo, da je tudi ozadje video klica lahko odličen prostor za oglaševanje – zlasti zdaj, ko so video klici tako pogosti. Uporabnike zooma in drugih platform so tako pozvali, naj na družbenih omrežjih objavijo svojo fotografijo, na kateri so med video klicom z Burger Kingovim ozadjem. Fotografijo označijo s ključnikom #HomeOfTheBillboards, na zasebno sporočilo pa prejmejo kupon, s katerim ob nakupu Burger Kingovega Whopperja, enega dobijo brezplačno.

bk zoom

 

 

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji