emirati 2
Aktualno

Znova na vrhu sveta

Letalska družba Emirates je svojo stevardeso Nicole Smith-Ludvik znova postavila na vrh najvišje stavbe na svetu v nadaljevanju oglaševalske akcije »Smo na vrhu sveta« (»We're on top of the world«).

V prvem oglasu je Nicole Smith-Ludvik vabila, da v Dubaj odletite z Emirati, tokrat pa vabi na mednarodno razstavo Expo 2020. Poleg nje je tokrat v središču pozornosti še največje potniško letalo na svetu, Airbus A380. Na njem je logotip Expa 2020 in slika Nicole Smith-Ludvik, letalo pa leti za njo oz. okoli Burj Khalife, kar je bil po besedah predstavnikov Emiratov zahteven podvig. Stolp so preleteli kar enajstkrat s hitrostjo okoli 270 kilometrov na uro, kar je za tako letalo izjemno počasi in čeprav je videti, da leti v neposredni bližini, je bilo letalo od stolpa oddaljeno približno 800 metrov. »Spet nam je uspelo, tokrat še boljše,« so v Emiratih komentirali končni izdelek, ki je znova zbudil precej pozornosti.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji