sporto
Aktualno

Znani dobitniki nagrad SPORTO 2020

V okviru nagrad SPORTO so nagradili najboljše projekte s področja sponzorstev in športnega marketinga ter razglasili najboljše športne znamke.

Sedemčlanska mednarodna strokovna žirija, ki jo je vodil Andy Westlake, predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA), je v kategoriji najboljše športno sponzorstvo nagradila projekt »S srcem pri teku«, ki so ga zasnovali v Agenciji 101,  nosilec pravic pa je Volkswagen Ljubljanski maraton. S tem se je kot najboljši slovenski projekt uvrstil tudi na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe«.

Kot primer najboljšega komuniciranja športnih subjektov je žirija izbrala projekt »Enkrat za Cele vedno za Cele«, ki je delo Agencije 101, Medias Kreativ in RK Celje Pivovarna Laško (tudi nosilec pravic). Nagrado za najboljše digitalno komuniciranje prejme projekt GORINI, ki je sodelovanje Gorenja in Evropske rokometne zveze (tudi nosilec pravic).

Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo prejeli najvišje ocene in so se uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe« so naslednji:

Najboljši slovenski projekt: »S srcem pri teku«  (sponzor: Volkswagen, nosilec pravic: Volkswagen Ljubljanski maraton, prijavitelj: Agencija 101)

Najboljši hrvaški projekt: »Pokreni« (sponzor: Grawe Hrvatska, prijavitelj: Grawe Hrvatska)

Najboljši srbski projekt: »Krug podrške« (sponzor: Vojvodjanska banka, nosilec pravic: Olimpijski komite Srbije, prijavitelj: Vojvodjanska banka)

V sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije so podelili tudi posebna priznanja SPORTO športnim organizacijam in posameznikom v športnih organizacijah za njihove aktivnosti na področju upravljanja z družbenimi omrežji ter z izvedbo družbeno odgovornih projektov, ki so jih na slovenskem trgu zaznala in izbrala posebna žirija.

Za najboljše upravljanje družbenih omrežij na ravni športnika je priznanje prejel Marko Grilc, na ravni športne organizacije pa KK Cedevita Olimpija in Tine Ružič. Najboljša družbeno odgovorna akcija je »Mi smo Mura« (NŠ Mura).

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji