lions
Aktualno

Znana je žirija letošnjih kanskih levov

Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so objavili imena žirantov, ki bodo letos presojala o najboljših delih. Med njimi bo kar 51 odstotkov žensk, kar je 3 odstotke več kot leta 2019.

Vse večja zastopanost blagovnih znamk v žirijah

Člani kanske žirije prihajajo z vsega sveta, v njej pa bodo vodilni nadarjeni posamezniki iz različnih panog. Letošnja žirija ima najvišjo zastopanost svetovnih blagovnih znamk, med katerimi so Nike Inc, Levi Strauss & Co, IKEA, Mars Incorporated, Mondelez, Uber, KFC in druge. Med zastopanimi platformami in podjetji za zabavo so med drugim Twitter, Facebook, Netflix, YouTube, Disney +, Spotify, Google in Universal Music Group, globalne mreže pa zastopajo žiranti iz McCanna, Ogilvyja, Publicisa, BBDO, VMLY & R in Dentsuja, ki se jim pridružujejo specializirane in neodvisne agencije, kot so Quiet Storm, Above & Beyond, Stink Studios, Futerra in Tech and Soul.

Simon Cook, generalni direktor festivala Cannes Lions, je ob razglasitvi žirije povedal, da ga veseli, da je ta vsako leto bolj raznolika, s čimer se držijo svoje zaveze, da bodo o prijavljenih delih presojali največji strokovnjaki iz različnih panog. Letošnja žirija bo imela še več dela kot predhodnje, saj bo presojala o delih, ki so nastajala v zadnjih dveh letih, kar se doslej še ni zgodilo.

Naj ob tem dodamo, da uravnoteženost žirij po spolu letos upoštevajo tudi na festivalu kreativnosti Zlati boben, kjer bodo ženske zastopane v petdesetih odstotkih, kar pomeni, da kanski levi »vodijo« za en odstotek.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji