svetlo
Aktualno

Zmanjšajte svetlost oglasov in prihranite energijo

Preprosta, a svetla (malo manj svetla) ideja. Gigantti, največji ponudnik zabavne elektronike v Skandinaviji, je zmanjšal svetlost vseh svojih oglasov, da bi prihranil energijo. K temu dejanju spodbujajo tudi javnost in druge blagovne znamke.

Sodobni televizijski, mobilni in računalniški zasloni uporabljajo tehnologijo LED in zmanjšanje njihove svetlosti seveda samodejno zmanjša tudi njihovo porabo energije. Gigantti je tako 26. septembra zmanjšal svetlost vseh svojih oglasov za 20 odstotkov. To dejanje zmanjša porabo energije vsakega zaslona, ​​ki prikazuje njihove oglase, vključno z vsemi televizijskimi in videooglasi, pasicami, zunanjim digitalnim oglaševanjem na družbenih medijih.

Gigantti spodbuja tudi druge znamke, da mu sledijo

Ob prihajajoči zimi in energetski krizi postaja vprašanje energetske zadostnosti pomembna tema povsod po svetu, zato so se v podjetju odločili, da z nekaj nasveti spodbudijo tudi druge, naj storijo podobno. »Varčevanje z energijo je skupni cilj in želimo spodbuditi druge, da se pridružijo našim prizadevanjem. Več udeležencev ko bo sodelovalo, večji bo naš skupni učinek,« pravi vodja oddelka za blagovne znamke in digital Sami Särkelä iz Gigantti. Ideja je kreativna, a dokaj preprosta in učinkovita. »Z rahlo prilagoditvijo lahko pripomoremo k varčevanju z energijo. To spodbujamo tudi pri naših strankah,« doda.

Filter, ki zmanjša svetlost vsebin v digitalnem okolju

Gigantti v novem projektu ponuja priložnost tudi potrošnikom, da sodelujejo pri trajnostno obarvani akciji. Na Facebooku in Instagramu so jim zagotovili fotografski filter »The Brightless Filter«, ki zmanjša svetlost njihovih slik in prihrani energijo. Filter je prav tako brezplačno na voljo vsem podjetjem, ki ga želijo uporabiti v svoji vsebini. »Upamo, da bo filter spodbudil razmišljanje in razpravo o pomembni temi varčevanja z energijo,« v Giganttiju opišejo namen inovacije. V podjetju prav tako pomagajo svojim strankam do energetsko učinkovitejše izbire v trgovinah in jim svetujejo, kako najbolje uporabiti svoje naprave in aparate.

svetlo

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji