jn
Aktualno

Zlati boben: Znana je žirija vsekanalne sekcije

Organizacijski odbor mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben je najavil žirijo vsekanalne sekcije. Predsedoval ji bo Kanadčan Aaron Starkman, globalni kreativni direktor agencije Rethink.

Vsekanalna sekcija vključuje akcije, ki so bile predstavljene preko več komunikacijskih kanalov hkrati. Dela v sekciji prikazujejo kreativno uporabo več kanalov, njihovo integracijo in učinkovitost implementacije komunikacijskih rešitev. Vsebuje šest različnih skupin, vsaka ima več kategorij, in sicer so to: integracija, vsebina, vpletenost, digitalne rešitve, mobilne rešitve in tehnologija, zdravje in dobro počutje ter šport, pop kultura in umetnost.

Aaronu Starkmanu, predsedniku žirije Zlatega bobna, ki bo 9. in 10. oktobra 2023 v Portorožu, se bo pridružilo še 12 drugih žirantov, med njimi tudi predstavnik regije Adriatik. To je Nikola Žinić, glavni kreativni direktor in solastnik hrvaške agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Poleg Starkmana in Žinića so v večkanalni žiriji še naslednji kreativni direktorji:

  • Roman Číhalík, kreativni direktor češke agencije SYMBIO Digital
  • Małgorzata Drozdowska, kreativna partnerica v poljski agenciji FCB & theMilkman
  • Andreea Ghenoiu, kreativni partner in kreativni direktor v romunski agenciji Jam Session
  • Emiliano González De Pietri, glavni kreativni direktor pri McCann Španija
  • Veronika Hliboká, tekstopiska in idejni vodja iz slovaške agencije Wiktor Leo Burnett
  • Volkan Karakaşoğlu, izvršni kreativni direktor v turški agenciji TBWA Istanbul
  • Simon Pointner, izvršni kreativni direktor v avstrijski agenciji Heimat Wien
  • Meital Shkedi Kary, kreativni podpredsednik v izraelski agenciji Bruckner Yaar Levi
  • Emma Søgaard, višja kreativka v danski agenciji NORD DDB Kopenhagen
  • Maria Teodorof, kreativna direktorica v romunski agenciji KUBIS iz Romunije
  • Konstantin Trendafilov, solastnik in kreativni direktor v bolgarski agenciji Human

Potrebe ljudi v središču

»Ker se hitrost sprememb pospešuje, se morajo blagovne znamke še toliko bolj potruditi, da zagotovijo brezihbne izkušnje, pot in enostavno sporočilo, ki prehajajo iz enega kanala v drugega. Vsekanalne akcije morajo biti predvsem sveže, močne in seveda ustrezno osredotočene na potrošnika. Zaradi tega sem nadvse počaščen, da vodim to žirijo na Zlatem bobnu – to je sekcija, ki postavlja potrebe ljudi v središče. Pri tovrstnih akcijah morajo ustvarjalci toliko bolj napeti svoje mišice, da njihova dela postanejo brezmejna,« je svojo novo vlogo komentiral Starkman.

jn

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji