Zlati boben na novo začenja prihodnost
Mednarodni kreativni festival Zlati boben se predstavlja v novi preobleki, ki je delo ekipe DROM agency. Nova podoba nagovarja k drugačni, boljši prihodnosti, tudi oglaševalske industrije.
Kot menijo organizatorji Zlatega bobna, ki bo med 13. in 15. oktobrom 2021 v Portorožu, je zdaj čas, da pritisnemo na gumb in ponovno zaženemo prihodnost. Toda kako to storiti? Njihov odgovor je: »Najprej moramo oceniti stanje naše industrije, pogledati, kaj smo se naučili v teh izzivalnih časih, in ugotoviti, ali se je spremenil tudi naš pogled na kreativnost. Vprašati se moramo, kaj moramo v prihodnosti delati drugače, da nam bo uspevalo. Ali naj odslej uporabljamo drugačen ton komunikacije? Preko katerega komunikacijske kanala naj posredujemo svoja sporočila? Kako naj v teh nestabilnih časih vnaprej načrtujemo naše aktivnosti? Kako naj ponovno zanetimo iskrico kreativnosti? In, kar je najpomembneje, kako naj na prihodnost gledamo bolj optimistično?«
Intenzivne, sveže barve s pozitivnim nabojem
V skladu s tem razmišljanjem je tudi nova podoba Zlatega bobna razigrana in pozitivna. »Hvaležni smo, da je za podobo festivala vrsto let skrbela ena najuglednejših in najizkušenejših agencij pri nas, Luna TBWA, ki je na tem področju postavila mnogo novih mejnikov. Z letom 2020 pa se nam je pridružila DROM agency, ki je z novo podobo dobesedno uspela uokviriti esenco transformacije festivala. Podoba tako odraža smer, ki jo bo festival zasledoval, to je v prvi vrsti nagovor mlajših udeležencev, spremembo tekme in format kongresnega programa,« je za MM povedala Mojca Briščik, izvršna direktorica Slovenske gospodarske zbornice in predsednica festivala Zlati boben. Kot dodaja, Zlati boben z novo podobo jasno sporoča, da stopa v novo ero in se ne ozira nazaj: »Zre v prihodnost. Slednje najbolj odražajo intenzivne, a predvsem sveže in s pozitivnim nabojem odete barve, s katerimi smo postavili nove temelje in na katerih bomo gradili drugačno prihodnost festivala, kot smo je bili vajeni.«