bla
Aktualno

Zgodovina Honde v 60-ih sekundah

V oglas ob 73. letnici svojega delovanja je japonski avtomobilist Honda vključil več kot 100 (seveda Hondinih) vozil.

V sodelovanju z losangeleško agencijo RPA je nastal 60-sekundni oglas, ki se spominja slavne preteklosti, hkrati pa predvsem z elektrifikacijo vozne flote gleda v prihodnost. V izbruhu na začetku oglasa, ki spominja na veliki pok, in vožnji po puščavskih sipinah tako ne manjka trenutkov za avtomobilske navdušence in nostalgike. Med drugim lahko v oglasu zasledite motocikel Dream D iz leta 1949 in prebojni Civic iz leta 1973.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji