hokej
Aktualno

»Zeleni« hokejisti

Finska hokejska ekipa Lahti Pelicans si prizadeva, da bi postala prvi hokejski klub z nevtralnim ogljičnim odtisom na svetu. Svoje poslanstvo širijo s posebnimi dresi, kreativni partner, ki je poskrbel za idejo in izvedbo, pa je agencija TBWA \Helsinki.

V okviru akcije so običajne drese z imenom in številko igralca zamenjali z okoljskimi dejstvi in ​​podatki. Na dresu Jasperja Patrikainena je tako zapisano #70 %, s čimer ponazarjajo, da so od leta 1990 za 70 odstotkov zmanjšali ogljični odtis. Na dresu Niclasa Almarija je zapis #2025, s čimer obljubljajo, da bo Lahti do leta 2025 ogljično nevtralno mesto.

»S sodelovanjem z lokalno hokejsko ekipo smo sporočilo mesta Lahti lahko prenesli na novo vrsto občinstva, podali nove razloge za ponos na domači kraj in vzbudili zanimanje za Lahti kot zeleno mesto,« je zadovoljen Markus Nieminen, kreativni direktor pri TBWA \Helsinki. Maria Kuorikoski, višja kreativka v agenciji, pa dodaja, da so bili dresi dobro sprejeti v finskih medijih in med navijači na družbenih omrežjih. »Poleg tega smo izkoristili brezplačen medijski prostor na nacionalni televiziji – med vsakim počasnim posnetkom igre je športni komentator gledalcem pojasnil dejstva in številko, zapisano na dresu posameznega igralca,« pravi.

Odločitve hokejske ekipe so se razveselili tudi v njihovem domačem mestu; Lahti je namreč zelena prestolnica Evrope 2021. »V našem mestu vsi igrajo za okolje, tudi Pelikani. Vsi lahko kaj spremenimo, saj ima boj proti podnebnim spremembam odločilno vlogo v prihodnosti našega planeta,« je ob tej priložnosti dejala Saara Vauramo, programska direktorica evropske zelene prestolnice Lahti.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji