z
Aktualno

»Želela sem si spoznati te 'nore' ljudi, danes pa z njimi delam!«

»To je to,« bi o svojih petih najljubših oglasih rekla Katarina Ferk iz Future DDB.

Katarina Ferk je tekstopiska v agenciji Futuri DDB, ki je za svoje delo prejela že nekaj priznanj, med drugim na regionalnem tekmovanju Kaktus, letos pa bo ocenjevala dela na DIGGIT-u. Zanimalo nas je, katerih pet oglasov ji je »spremenilo življenje«.

Lesnina: Švedi

Ena od najbolj briljantnih in strateško pametnih oglaševalskih potez zadnjih let. Lesnina je ob prihodu Ikee v Slovenijo servirala serijo oglasov z naslovom »Trije Švedi v Lesnini«. Meni se je vtisnil v spomin takoj, ko sem ga prvič videla – ker je bil po dolgem času to oglas, ki je bil zabaven in pameten hkrati, je pa verjetno tudi en od razlogov, zakaj sem prišla delat na Futuro DDB.

Športna loterija: Dobre vile

Oglas, ki me vsakič znova nasmeje in vrne v otroštvo. Ampak še bolj kot to zadene v srž aktualnega dialoga – zakaj si mladi še kar ne ustvarimo družine, nepremičninska problematika v Sloveniji …

Kot pravi ena od dobrih vil: »Najprej štalca, pol pa kravca!« Bring back Dobre vile!

Heinz: »Pass the Heinz« (najprej v seriji Mad Men, potem tudi v realnosti)

Don Draper je v seriji Mad Men »pitchal« idejo brez izdelka – samo slogan »Pass the Heinz«. Genialno. Naročnik v seriji je odgovoril z »meh«. Heinz pa je čez nekaj let na ta pitch odgovoril s »fuck yes«.

Ustvarili so oglase brez izdelka, samo s sliko hrane, in jasnim »call to action«: Pass the Heinz.

Canadian Down Syndrome Society: »Assume That I Can«

Če obstaja kampanja, ki udari tam, kjer mora, potem je po mojem mnenju to ta. »Assume That I Can« ruši predsodke o ljudeh z Downovim sindromom in nas spomni, naj nehamo predvidevati, česa nekdo ne zmore. Raje domnevajmo, da lahko.

Girls Girls Girls Magazine: »Be A Lady, They Said«

»Be A Lady, They Said« je močan videoesejski projekt revije Girls Girls Girls Magazine, ki je povzet po pesmi pesnice Camille Rainville. V njem se z ostrim tonom izpostavljajo protislovna pričakovanja, ki jih družba postavlja ženskam – naj bodo lepe, a ne prevzemajoče, samozavestne, a ne preveč, materinske, a tudi ambiciozne ...

Video s hitro menjavo slik in citatov razkriva pritisk, ki ga ženske čutimo vsak dan.

Kateri element ali kreativna rešitev iz teh petih po vašem mnenju najboljših kampanj vas najbolj pritegne?

Najbolj me pritegne »Be A Lady, They Said«, čeprav to ni tipična kampanja s klasičnim izdelkom. Gre za izjemen vizualni kolaž provokativnih podob, ki se z močnim besedilom zarežejo v gledalca. Vse skupaj je izpeljano skoraj poetično – kar mi je kot veliki ljubiteljici drznih in iskrenih verzov še posebej blizu. V tem primeru poezija ni le okras, ampak glavno orodje komunikacije. In prav zato tako dobro deluje.

Ali je kateri od oglasov vplival na vaše delo? Če da, kako?

Zagotovo; to je Lesninina kampanja Švedi. Bila je prva po dolgem času, ob kateri sem si rekla »to je to«. Pametno, zabavno, odzivno, pa še lokalno – torej oglas, ki je resnično ustrezal dani situaciji. Takrat sem si želela spoznati te »nore« ljudi, ki so to ustvarili, danes pa delam z njimi vsak dan (smeh).

Če bi morali izbrati eno kampanjo, v kateri bi nastopili?

Verjetno prav »Be A Lady, They Said«, in sicer zaradi močnega sporočila in osebne resonance – občutek imam, da bi v tej zgodbi lahko brez težav našla svoj glas. Njena surova iskrenost in preplet vizualnega dela z besednim pripovedovanjem sta mi zelo blizu – to je tip projekta, kjer ne igraš vloge, ampak si.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji