barilla1
Aktualno

Zbližajte se z Barillo

Blagovna znamka testenin Barilla je predstavila novo globalno oglaševalsko akcijo »Znak ljubezni«. Zasnoval jo je Publicis Italy, za slovensko, hrvaško, bosansko in srbsko tržišče pa jo je prilagodil Publicis Slovenija.

Nova mednarodna oglaševalska akcija pomeni globalno repozicioniranje znamke Barilla. Z njo nagovarjajo človeška srca, pri tem pa dajejo posebno mesto krožniku testenin, pripravljenih posebej za nekoga. »Ne gre le za pozornost, ne gre le za skrb, v novih oglasih postane priprava testenin način, da pokažemo, česar sicer ne bi mogli povedati z besedami. Težko izrečeni stavki, kot so »rad te imam«, »pogrešam te«, »jaz sem kriv«, se tako ubesedijo skozi testenine,« pravijo, v oglasu pa so predstavili tudi nov slogan: »Barilla. Znak ljubezni.«

Kot pravi Gianluca Di Tondo, globalni direktor marketinga za znamko Barilla, novo globalno pozicioniranje pomeni zgodovinski trenutek za znamko Barilla, ki je uspela znova najti klasičnost svojih ikoničnih kampanj in jo povezati z izzivi današnjega časa. »Dandanes se vsi želimo počutiti bolj človeški, si biti bližje in takšen znak ljubezni lahko povzroči to razliko,« je prepričan.

Oglase bodo predvajali v 40-ih državah na televiziji, digitalnih kanalih in družbenih omrežjih.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji