zoo
Aktualno

Zavarovalnica Vita in ZOO: Skupaj v dobrem in slabem

Dolgoletno partnerstvo življenjske zavarovalnice Vita in Živalskega vrta Ljubljana (ZOO) se kljub negotovim razmeram nadaljuje tudi v letošnjem letu. Rezultat so številni inovativni projekti, vključno z novo izobraževalno aplikacijo ZOOmeter.

Sodelovanje med ZOO-jem in zavarovalnico Vita je daljše od desetletja. Traja namreč že spoštljivih 12 let. »Za sodelovanje z Živalskim vrtom Ljubljana smo se odločili zato, ker smo ljubitelji živali in ker podpiramo družbeno odgovorne projekte, ki izboljšujejo kakovost življenja. Ker smo želeli omogočiti lepše sobivanje ljudi in živali, smo se odločili, da podpremo zanimive razvojne načrte, ki so jih ravno v tistem času pripravili v živalskem vrtu,« pojasnjuje Mirella Miškič, direktorica trženja in prodaje v zavarovalnici Vita. Poleg tega so se želeli pozicionirati kot blagovna znamka, ki pozitivno prispeva k razvoju skupnosti in družbe kot celote. »Seveda pa smo si želeli izboljšati tudi prepoznavnost in ustvariti pozitivno podobo podjetja. S sodelovanjem smo zelo zadovoljni, saj vsak obiskovalec živalskega vrta lahko opazi, da smo izpeljali že zelo veliko zanimivih projektov.«

mirella

»Za sodelovanje z Živalskim vrtom Ljubljana smo se odločili zato, ker smo ljubitelji živali in ker podpiramo družbeno odgovorne projekte, ki izboljšujejo kakovost življenja. Ker smo želeli omogočiti lepše sobivanje ljudi in živali, smo se odločili, da podpremo zanimive razvojne načrte, ki so jih ravno v tistem času pripravili v živalskem vrtu,« pojasnjuje Mirella Miškič, direktorica trženja in prodaje v zavarovalnici Vita.

V zavarovalnici so prepričani, da bodo z izjemno dobrim sodelovanjem nadaljevali tudi v prihodnje, pri čemer jih čaka še veliko zanimivih in odmevnih skupnih projektov. »Če se lahko že kar na začetku malo pošalim v slogu naše nove aplikacije ZOOmeter, s katero bomo pričeli meriti in primerjati vse, kar se v živem svetu da, potem je zavarovalnica Vita nesporno sponzor Živalskega vrta Ljubljana z najdaljšim stažem podpore. Vsi vemo, kaj pomeni beseda sponzor, v praksi pa to lahko pomeni zelo različne oblike in izvedbe sodelovanja,« je povedala Barbara Mihelič, direktorica Živalskega vrta Ljubljana. Poudarja, da je šlo z zavarovalnico Vita od vsega začetka »zares, na polno zaupanje drug drugemu in na dolge proge«. 

zoo barbara

»Vseskozi so znali prisluhniti tudi našim potrebam in specifikam. Vedno imajo jasno izražene cilje, pričakovanja in vedno mora projekt v vsaki podrobnosti podpirati in odražati poslanstvo ter poslovno odličnost zavarovalnice Vita. Prav te sestavine izrednega medsebojnega spoštovanja, zaupanja in upoštevanja ter iskrenega prepričanja v to, kar delaš, tvorijo po mojem mnenju tisto »življenjsko okolje«, v katerem lahko pride do presežkov v ustvarjalnosti,« pojasnjuje Barbara Mihelič, direktorica ZOO-ja.

Našli so se ljudje s podobnim pogledom na svet

V zavarovalnici Vita ocenjujejo, da je sodelovanje uspešno z več vidikov. Med drugim so prepričani, da obiskovalci živalskega vrta prav gotovo povezujejo ZOO z njihovo blagovno znamko. »Prepričani smo, da smo z dolgoletnim dobrim sodelovanjem pomagali zgraditi sodobno urejen živalski vrt, kar obiskovalci prav gotovo cenijo. Poskrbeli smo tudi, da je naša blagovna znamka dovolj izpostavljena,« je zadovoljna Miškičeva. Sogovornica ob tem poudarja, da gre za sodelovanje, ki je »naravno«. Preprosto so se našli ljudje z enakim ali precej podobnim pogledom na svet. »Sicer pa vodstvo živalskega vrta vsako leto poskrbi za inovativne ideje sodelovanja, potem pa se skupaj odločimo, katero bomo podprli. Predvsem smo pozorni, da so projekti zanimivi za našo ciljno skupino in predstavljajo dodano vrednost za vse obiskovalce živalskega vrta.« Ob tem Miheličeva izraža zadovoljstvo, da v vseh dvanajstih letih nikoli niso bili le »en projekt od mnogih«, čeprav so navadno le ob petletkah pripravili večje dogodke. »Vseskozi so znali prisluhniti tudi našim potrebam in specifikam. Vedno imajo jasno izražene cilje, pričakovanja in vedno mora projekt v vsaki podrobnosti podpirati in odražati poslanstvo ter poslovno odličnost zavarovalnice Vita. Prav te sestavine izrednega medsebojnega spoštovanja, zaupanja in upoštevanja ter iskrenega prepričanja v to, kar delaš, tvorijo po mojem mnenju tisto »življenjsko okolje«, v katerem lahko pride do presežkov v ustvarjalnosti,« pojasnjuje Miheličeva.

Oba partnerja stremita k trajnostnemu razvoju in izobraževanju

Kot pomemben vidik sodelovanja Miškičeva izpostavlja dejstvo, da živalski vrt veliko pozornosti – poleg skrbi za čim boljše počutje živali, seveda – namenja tudi izobraževanju obiskovalcev o živalih in ohranjanju naravnega okolja. Vsi skupaj si namreč želijo, da živali ne bi občudovali le v živalskih vrtovih, ampak tudi v naravi. »Zato z veseljem podpiramo njihove projekte, ki velikokrat predstavljajo novost v Sloveniji. Otroško igrišče Žabji skok predstavlja eno izmed najbolj inovativnih igrišč in otroci so navdušeni nad njim. Pomembno nam je tudi, da so projekti trajnostno naravnani in zgrajeni iz naravnih materialov, kot sta otroški igrišči Začarani gozd in Afriška vas.« Sicer si po besedah Miškičeve tako zavarovalnica Vita kot ZOO prizadevata za trajnostni razvoj, spoštovanje naravnega okolja, izobraževanja mladih kot tudi za brezskrbno in razigrano otroštvo najmlajših. S sodelovanjem si prizadevajo, da bi otrokom in njihovim staršem ponudili prijazno in varno okolje, v katerem bi lahko razvijali svoje sposobnosti in rasli v odgovorne posameznike. »S tem rastemo tudi kot celotna družba. Veseli smo, da skupaj podpiramo vse te vrednote in prepričani smo, da to cenijo tudi naše stranke. Vsi si želimo varnosti, občutka zadovoljstva in višje kakovosti življenja. Življenje je nepredvidljivo, zato s projekti, ki jih podpiramo, kot tudi z našimi zavarovanji skrbimo za to, da našim strankam stojimo ob strani in izpolnimo obljube,« je prepričana Miškičeva.

zoo igrisce

zoo igrisce2

»Psst, tigra prihajata«

Največji in najbolj zahteven projekt medsebojnega sodelovanja je za Miškičevo gradnja nove ograde za tigre. Z novo ogrado pa sta v Ljubljano prispeli tudi novi živali – najprej tigrica Vita, kmalu zatem pa tudi tiger Vito. »Prihod tigrice Vite smo pospremili tudi z oglaševalsko akcijo »Psst, tigra prihajata«, ki je bila zelo lepo sprejeta in je na dogodek pritegnila rekordno število obiskovalcev. Nova ograda je ena izmed največjih in najlepših, zato smo ponosni, da smo bili lahko del te zgodbe,« je zadovoljna Miškičeva.

zoo tiger

Ponosni so tudi na vse ostale projekte, ki so jih izpeljali skupaj – poleg otroških igrišč in ograde za tigra, obnove ograde za rise, obnove bazena za morske leve in rojstnodnevne zabave za živali tudi na postavitev totemov, s katerimi obiskovalci izvedo veliko zanimivih in poučnih informacij o živalih in njihovem življenju v naravnem okolju. Sogovornica je s sodelavci prepričana, da tudi obiskovalci cenijo trud, ko vidijo, kako otroci uživajo na igralih. »Vsako leto na zadnjo počitniško soboto v avgustu organiziramo tradicionalno Zabavo zavarovalnice Vita v Živalskem vrtu Ljubljana, kjer predstavimo projekt, ki smo ga podprli. Na dogodkih vedno poskrbimo, da se otroci veliko naučijo o živalih in so ob tem tudi ustvarjalni. Seveda pa so dogodki namenjeni predvsem razigrani igri in zabavi otrok.« Ob tem Miškičeva poudarja, da niso pozabili niti na dobrodelnost. Vsako leto lahko otroci na dogodek prinesejo igrače in knjige, ki jih ne potrebujejo več, jih tam zamenjajo za druge ali pa jih podarijo otrokom iz ogroženih socialnih okolij. »Na dogodek družine vabimo preko družbenih omrežij, radijskega oglaševanja, plakatov in letakov tako v živalskem vrtu kot tudi v vseh NLB Poslovalnicah, kjer so strankam na voljo naša zavarovanja. Vse naše stranke, ki imajo sklenjeno nezgodno zavarovanje za otroke NLB Vita Nezgoda Junior, prav tako povabimo na dogodek. Organiziramo pa tudi natečaje in nagradne igre, na katere je bil vedno zelo dober odziv.« Ker pa je letošnje leto drugačno, so temu prilagodili tudi aktivnosti. Zadnjo počitniško soboto so organizirali Zabavo rekorderjev, kjer so otroci spoznavali rekorderje med živalmi in se tudi pomerili z njimi preko izpolnjevanja športnega kartona. »Na dogodku smo seveda zelo pazili na vse preventivne ukrepe in varnost vseh obiskovalcev. Ker pa smo predvidevali, da bo jeseni še slabša epidemiološka situacija, smo podprli tudi razvoj mobilne aplikacije Zoometer,« poudarja Miškičeva.

zoo

Drugačno leto, drugačne rešitve

Tako v živalskem vrtu kot tudi v zavarovalnici se dobro zavedajo, da življenje prinese marsikaj. Zato so po besedah Miheličeve v letu 2020 hitro sprejeli nove okoliščine in se odločili, da svojemu krogu uporabnikov v kriznih časih ponudijo zabaven in poučen produkt tudi za čas varnostnih ukrepov. Aplikacija omogoča individualno vodenje preko misij in izzivov, s katerimi uporabniki pridejo do zanimivih spoznanj o živalih bodisi na daljavo v času karantene ali pa ob obisku ZOO-ja, ko neposreden stik z vodniki in oskrbniki ni mogoč. Pri razvoju aplikacije so sodelovali z agencijo D'agency, ki je razvijala aplikacijo v sodelovanju z Živalskim vrtom Ljubljana, podprla pa jo je zavarovalnica Vita. Sodelovanje je po besedah obeh sogovornic potekalo odlično, saj so si vsi prizadevali, da bi bila končna podoba čim bolj uporabnikom prijazna in bo omogočala nadgradnjo aktivnosti, ki bi bile zanimive za otroke in njihove starše. Preko registracije se po principu igrifikacije (ang. gamification) začne odvijati vsebinsko bogata in interaktivna misija, pri kateri sodelujoči preko odgovorov na vprašanja »osvoji« številne zanimive in koristne informacije o določeni živalski vrsti. Vsaka živalska vrsta je unikatna in v nečem izjemna, posebna. Zato so snovalci igre želeli vsako od njih predstaviti. Na voljo bodo tudi posebne tematske misije, ki bodo obiskovalcem razkrivale mite in predsodke do živali ter številne druge zanimivosti. »Naj bo to tudi naše darilo obiskovalcem ob tridesetletnici pedagoške službe ZOO. Na prvo digitalno odkrivanje živalskega sveta se bodo lahko podali v decembru in bolje spoznali »Božičkove živali« in izzive, s katerimi se živali spopadajo v težkih zimskih razmerah. Katere so te živali? Preverite na ZOOmetru!« vabijo v ZOO-ju.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, december 2020, #474. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji