Zavarovalnica Vita
Aktualno

Zavarovalnica Vita z novima vodjema področij

Nina Plantan in Angela Sekuloska sta z novim letom prevzeli področji trženja in upravljanja odnosov s strankami v Zavarovalnici Vita. Kot pravijo, v ekipo prinašata svežo energijo in strateško osredotočenost na rast podjetja.

Nina Plantan se je januarja 2025 pridružila ekipi Zavarovalnice Vita kot nova vodja oddelka za trženje. Pred tem je več let delovala v marketinški ekipi pri Lidlu Slovenija, pridobivala izkušnje v oglaševalskih agencijah in zadnji dve leti delovala na področju znamčenja delodajalca. Septembra je pridobila certifikat DIMAQ in že prej uspešno zaključila DMS akademijo in izobraževanje LSPR. S svojim navdušenjem do inovacij in (digitalnega) marketinga je pripravljena, da z novo energijo in svežimi idejami prispeva k razvoju in prepoznavnosti Vite.

Angela Sekuloska je prevzela vodenje oddelka za upravljanje odnosov s strankami, potem ko je več kot leto dni uspešno delovala v marketinški ekipi zavarovalnice. Pred prihodom k Viti je svojo kariero gradila v Studiu Moderna, kjer je pridobila bogate izkušnje na področju upravljanja odnosov s strankami in zvestobe. Kot strastna promotorka odličnih primerov uporabniške izkušnje svoje znanje redno deli na mednarodnih konferencah, v izobraževalnih ustanovah in na strokovnih dogodkih, kar potrjuje njeno zavezanost nenehnemu strokovnemu razvoju in širjenju profesionalnih povezav. Njena strateška usmerjenost in inovativni pristopi k uporabniški izkušnji bodo še naprej oblikovali prihodnost uporabniške izkušnje v zavarovalnici.

Z januarjem so pri Zavarovalnici Vita predstavili novo kampanjo »Za vsak slučaj«, ki odpira novo poglavje v komunikaciji podjetja. Obogatena ekipa se osredotoča na nadaljnjo rast in utrditev pozicije blagovne znamke s strateškim ciljem povečanja prepoznavnosti in utrjevanja zaupanja pri strankah.

Intervju

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

zz
30. 01. 2025

Sašo Palčič, direktor in ustanovitelj digitalne agencije Madwise, o tem, zakaj zmanjšati…

Naši avtorji