Triglav
Aktualno

Zavarovalnica Triglav: Vse se lahko uredi tudi na daljavo

»Ostanite doma. Vse lahko uredite na daljavo.« S temi besedami svojo ciljno javnost v video animiranem oglasu v pomirljivem tonu nagovarja Zavarovalnica Triglav, ki je prav tako morala čez noč prilagoditi svoja tržnakomunikacijska sporočila in kreativne r

Kot pravijo v Zavarovalnici Triglav, je njihova marketinška ekipa agilna, hitro odzivna, zna se odz(i)vati na spremembe in razume pomen koordinacije, da lahko komunikacijo upravljajo poenoteno, uravnoteženo in ažurno do vseh deležnikov. Vsa strokovna področja zavarovalnice so prilagodila svoje notranje procese in način dela v spremenjenih okoliščinah, čemur so sledili tudi v komunikaciji in idejo novega video oglasa v le nekaj dneh vključili v komunikacijski splet organizacije. »Naše sporočilo je, da tudi v teh izrednih razmerah strankam zagotavljamo čim bolj učinkovito podporo. Naše poslovanje v trenutnih zahtevnih razmerah poteka neprekinjeno, izvajanje storitev pa je prilagojeno posameznemu trgu,« uvodoma pojasni Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav.

Snemanje kar v domačem studiu »špikerja«

Sodelovanje z zunanjimi izvajalci, torej s kreativno agencijo (PM, poslovni mediji, op. p.) in produkcijsko hišo, je seveda potekalo prilagojeno izrednim razmeram, torej na daljavo. »Na ta način smo pripravili tudi vsa potrebna gradiva in tudi snemanje video oglasa je potekalo kar v domačem studiu Jureta Longyke,« kot zanimivost izpostavi Kolenc Filipčičeva in dodaja: »Kreativna zasnova akcije #ostanitedoma sloni na grafičnih rešitvah, kakor je praksa večine drugih znamk v teh okoliščinah.«

Poenostavljen in jasen način podajanja informacij

Z oglasom so želeli stranke seznaniti, da so jim na voljo tudi na daljavo, torej da so njihovi sodelavci zanje dosegljivi preko elektronskih in telekomunikacijskih poti za sklepanje in urejanje zavarovanj, reševanje škodnih primerov, asistenco in podobno. »Sledili smo celoviti obveščenosti javnosti in se odločili za zelo poenostavljen, jasen način podajanja informacij. Medijski splet ne zajema le televizije in digitalnih medijev, ki imajo trenutno največji doseg, temveč tudi radio, tiskane medije in v manjši meri še zunanje oglasne površine,« pripoveduje Kolenc Filipčičeva.

Po njenih besedah gre za odmik od njihove običajne komunikacije v oglaševanju, saj infografike v svojih siceršnjih aktivnostih nad črto ne uporabljajo. A v teh razmerah je bila to najustreznejša rešitev, s katero so v zavarovalnici lahko predstavili vsa tri že prej omenjena ključna področja delovanja, torej asistenčne storitve, prijavo škode in sklepanje zavarovanj na daljavo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji