karin vidonja
Aktualno

Zavarovalnica Sava z novo specialistko za digitalni marketing

Karin Vidonja je nova specialistka za digitalni marketing v Zavarovalnici Sava.

Večletne izkušnje na področju digitalnega marketinga in spletne analitike je pridobivala v agencijah D'Agency in Futura DDB. Pred prihodom na Zavarovalnico Sava je bila del ameriškega zagonskega podjetja Cleanshelf, kjer je pretežno skrbela za pridobivanje novih strank preko plačljivih digitalnih kanalov in spletno analitiko.

Karin Vidonja je na agencijski strani v minulih letih že sodelovala z več slovenskimi zavarovalnicami in se tako seznanila s strokovnimi izzivi, ki pestijo zavarovalnice v dobi pospešene digitalizacije na več področjih. Hkrati je z naročniške strani spoznala hitro spreminjajoči se mednarodni trg, ki zahteva ažurno spremljanje in implementiranje novosti. Njeno delo v Zavarovalnici Sava bo zajemalo celovito načrtovanje digitalnih marketinških akcij, spremljanje njihove uspešnosti, koordiniranje sprotnih izboljšav in taktik ter skrb za spletno analitiko in koordinacijo zlasti digitalnih marketinških projektov.

Ker je prepričana, da je lahko tudi v zavarovalništvu veliko dinamike, se veseli novih izzivov v novem okolju, ki je podvrženo številnim novostim v delu, ki ga kot strokovnjakinja obvladuje.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji