dmt
Aktualno

Zaposlujejo Pro Plus, AV studio, Shoppster in drugi

Delodajalci v tokratnem pregledu delovnih mest tedna iščejo predvsem strokovnjake za digitalni marketing.

Medijska agencija OMG Slovenia, ki je del skupine Luna, v svoje vrste vabi digitalnega medijskega stratega in načrtovalca (m/ž), ki razume digitalni zakup (AdWords, oglaševanje na Facebooku, DV360 in DCO), obvlada razvijanje strategij in se želi pridružiti globalnemu kolektivu OMG. Prijave sprejemajo do 18. decembra 2020 na elektronskem naslovu OMG.Slovenia@OmnicomMediaGroup.com.

Oglaševalska agencija AV studio zaposli vodjo projektov (m/ž) za samostojno vodenje spletnih (digitalnih) projektov in koordinacijo ekipe različnih internih strokovnjakov. Prijave zbirajo na elektronskem naslovu  janja.juvan@av-studio.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Digitalna agencija Red Orbit nudi priložnost strokovnjaku za PPC (m/ž), ki bo upravljal kampanje na različnih kanalih. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete tukaj.

Spletna agencija Dominatus išče tekstopisca (m/ž) z izkušnjami pisanja marketinških in SEO-besedil. Prijave zbirajo na elektronskem naslovu aljosa.jagodic@dominatus.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na povezavi.

Tehnološko podjetje EKWB išče dva produktna tekstopisca (m/ž), ki bosta med drugim pisala opise izdelkov v spletni trgovini in z oblikovalci sodelovala pri oblikovanju pristajalnih strani. Prijave zbirajo do 15. decembra 2020 na elektronskem naslovu jobs@ekwb.com. Več o delovnem mestu si lahko preberete tukaj.

Medijska hiša Pro Plus zaposli strokovnjaka za digitalno oglaševanje (m/ž) za upravljanje kampanj za storitve S-VoD v digitalnih medijih (splet in družbena omrežja), oglaševanje v iskalnem omrežju in prikaznem omrežju, oglaševanje na kanalu YouTube ter oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram in Linkedin). Prijave zbirajo do 27. decembra 2020 preko spletnega obrazca. Iščejo tudi vodjo trženja za storitve S-VoD (m/ž) in koordinatorja marketinških projektov (m/ž).

Spletna trgovina Shoppster v svojo ekipo vabi administratorja spletnih vsebin (m/ž) za izdelavo in vnos novih izdelkov na spletno stran ter urejanje in popravljanje že obstoječih opisov izdelkov. Prijave zbirajo do 18. decembra 2020 preko portala Mojedelo, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Gorenjska banka zaposli produktnega vodjo (m/ž) v sektorju razvoja prodaje. Kandidat bo odgovoren za skrbništvo nad produkti fizičnim in pravnim osebam v vseh fazah življenjskega cikla in oblikovanje paketne ponudbe za ciljne stranke. Prijave zbirajo do 15. decembra 2020 na elektronskem naslovu zaposlitev@gbkr.si. Več o delovnem mestu si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Porsche Finance Group Slovenija v svoje vrste vabi vodjo marketinga (m/ž), ki bo vodil vse marketinške aktivnosti. Prijave zbirajo na LinkedInu.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Proizvajalec vhodnih vrat Pirnar v svojo sredino vabi tekstopisca (m/ž) za pisanje besedil, kot so sporočila za javnost, ter vsebin za spletno stran in družbena omrežja. Rok za prijavo je 5. januar 2021 preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Produkcijska hiša Bas nudi priložnost vodji produkcije (m/ž), ki bo vodil celotno produkcijsko ekipo, skrbel za uspešno in učinkovito izvajanje produkcijskih aktivnosti in procesov ter učinkovito prodajo produkcijskih storitev. Prijave zbirajo do 15. decembra 2020 preko portala MojeDelo.

Marketinška agencija Novelus zaposli oblikovalca (m/ž), ki bo oblikoval korporativne, prodajno-promocijske in interne artikle ter embalažo. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na povezavi.

Celtra išče produktnega vodjo (m/ž), ki bo sodeloval pri razvoju in izboljšavi produktov. Priložnost nudijo tudi pripravniku (m/ž) na področju zagotavljanja kakovosti.

Outbrain, katerega del je tudi slovenski start-up Zemanta, v svoje vrste vabi vodjo produktnega marketinga (m/ž), ki bo skrbel za razvoj produktov v okviru Outbrainove tehnologije za odkrivanje vsebin. Več informacij o zaposlitvi in prijavi najdete na LinkedInu.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji