Zalando spodbuja samoizražanje skozi modo
Zalando v Sloveniji z novo oglaševalsko akcijo #NajdiSvojKot (#FindYourAngle) predstavlja edinstvene modne zgodbe z vseh zornih kotov.
Oglaševalsko akcijo so slovenskim modnim novinarjem predstavili na posebnem dogodku, kjer so se na skrivnostni lokaciji družili z obrazi tokratne Zalandove kampanje – z modno oblikovalko Niko Ambrožič Urbas, pevko Gajo Prestor, umetnikom ličenja Felixom Foxom ter pevcem in radijskim voditeljem Davidom Amaro. Ti so v oglaševalski akciji v sodelovanju z modno urednico Teso Jurjaševič predstavili raznolike stile, ki odražajo različne zorne kote njihove osebnosti, v objektiv pa jih je ujela ena bolj znanih fotografinj modne in lepotne industrije, Mimi Antolović.
Nika, Gaja, David in Felix so se v oglaševalski akciji predstavili v različnih stylingih, ki so jih gostje lahko videli na razstavljenih fotografijah in v katerih jih morda niti nismo najbolj vajeni. So pa dokazali, da se lahko prav vsakdo skozi modo, ki jo ponuja Zalando, izrazi na 1001 način. Nekaj modnih kosov iz predstavljenih stajlingov je bilo tudi razstavljenih, tako da so si jih lahko gostje pobliže ogledali, jih poskusili in se v njih tudi fotografirali.
Dogodek so pripravili v agenciji New Moment, med sodelujočimi pa so bili še vodja projekta Jasna Vidic, vodja dogodka Dorian Granda in Petra Kregar, svetovalka za komuniciranje pri agenciji IPPR.