levčki
Aktualno

Zakaj Slovencem ni do tekmovanja v Cannesu?

Če je bil Cannes lani delno tudi slovenski, saj sta Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec (Agencija 101) kot prva slovenska tekmovalca osvojila zlato nagrado, letos predstavnikov nimamo. Dobitnike nagrad SOF-a smo vprašali, zakaj se niso odločili za prijavo.

Špela Žorž, direktorica agencije SHIFT, agencije leta na letošnjem SOF-u, je za MM povedala, da je bil letos njihov cilj predvsem osvojiti nagrade na domačih festivalih, seveda pa še vedno ohranjajo ambicije tudi po velikih nagradah v tujini. »A te cilje gradimo postopoma. Za to, da domov prineseš kanskega leva ali AD&D svinčnik, se mora poklopiti ogromno stvari in letos nam je, iskreno, za dober nastop v Cannesu tu in tam morda čisto malo zmanjkalo zraka. A prepričana sem, da Luka (Bajs, op. p.) in ekipa še ni rekla zadnje besede, naši naročniki pa prav tako ne! Do takrat pa bomo navdušeno varovali propeler, saj ima ta v naših očeh enako visoko vrednost,« pravi.

Dino Zupančič, direktor in partner v Agenciji 101, pravi, da se Cannesa lotevajo sistematično in analitično: »Zato prijavimo dela, ki gredo čez sito tega procesa, glede na analize preteklih del in trendov seveda. Zato tudi ne prijavljamo del vsako leto, do zdaj smo prijavili eno delo in bili z njim tudi v ožjem izboru,« je povedal.

V agenciji Herman & partnerji pravijo, da se zavedajo globalnih standardov odličnosti v oglaševanju in menijo, da v tem trenutku nimajo del, ki bi se lahko enakovredno kosala na tekmi v Cannesu. »Verjamemo pa, da lahko naredimo vtis na regijskih festivalih, kakršen je na primer Zlati boben, kjer je konkurenca prav tako zavidanja vredna, saj na njem praviloma tekmujejo tudi nekatera v Cannesu nagrajena dela,« nam je povedal Miha Bevc, partner in kreativni direktor.

V agenciji Pristop so na naše vprašanje odgovorili zelo preprosto: »Na začetku poslovnega leta načeloma opredelimo svojo strategijo, ki vključuje tudi prijavljanja na festivale, in letos Cannes ni bil v načrtu.« 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji