mighty
Aktualno

Zadnji dnevi za prijavo – izkoristite kodo MM10 in prihranite

20. in 21. maja 2025 bo v Ljubljani ponovno zaživela največja konferenca v regiji, posvečena izključno LinkedInu – platformi, ki postaja vse pomembnejši kanal za grajenje osebne in korporativne blagovne znamke, B2B prodajo in profesionalno mreženje.

Mighty LinkedIn Event 2025 bo tudi letos združil domače in mednarodne strokovnjake, ki vsakodnevno dosegajo vrhunske rezultate na LinkedInu. Na odru se bodo zvrstili govorci z različnih področij, od vodenja in HR do marketinga, prodaje in ustvarjanja vsebin ter predstavili svoje izkušnje, strategije in konkretna orodja za uspeh.

Prvi dan konference bo namenjen predavanjem, kjer bodo udeleženci dobili vpogled v trende, algoritme, učinkovito komunikacijo, employer branding in primere dobrih praks iz Slovenije in tujine.

Drugi dan pa bo namenjen praktičnemu delu v manjših skupinah, saj bo dogodek postregel s tremi ekskluzivnimi delavnicami:

  • Osnovna delavnica, primerna za vse, ki šele začenjajo z aktivnim nastopom na LinkedInu.
  • Napredna delavnica z Jasminom Alićem, kjer bo poudarek na vsebinah, ki izstopajo, ter grajenju močne osebne blagovne znamke.

mighty

Napredna delavnica s Charlotte Lloyd, v kateri se bodo udeleženci naučili, kako LinkedIn uporabiti kot učinkovito orodje za pridobivanje novih strank, brez vsiljivih prodajnih tehnik.

Dogodek je namenjen vsem, ki želijo dvigniti svojo prisotnost na LinkedInu na višjo raven – tako posameznikom kot ekipam, podjetnikom, marketingarjem, strokovnjakom za kadrovanje in vodjem.

Že imate svojo vstopnico? Vabljeni, da se pridružite dogodku, ki bo 20. in 21. maja potekal v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

🎟 Za bralce Marketing magazina je na voljo koda MM10 za 10 odstotkov popusta ter brezplačno osnovno delavnico.

Več informacij in prijava: https://mighty-events.com

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji