
Začutite umetnost Audija
Občutek vožnje z novim modelom Q8 e-tron so v Audiju predstavili s pomočjo umetne inteligence.
Audi Kanada je zagnal novo oglaševalsko akcijo za promocijo svojega novega, povsem električnega avtomobila. Kampanjo »Začutite umetnost Audija« (»Feel the Art of Audi«) so zasnovali v oglaševalski agenciji Bensimon Byrne, kjer so želeli poudariti Audijevo prizadevanje za »ustvarjanje pomembnih in fascinantnih izkušenj«.
Agencija se je povezala s skupino 1stAveMachine in kanadskim supermodelom Coco Rocha. Z vrsto biometričnih senzorjev so ujeli njene pristne odzive na delovanje, dizajn in izboljšave novega Audija Q8. Odzive so usmerili v po meri narejenega ustvarjalca vizualnih vsebin, ki deluje na podlagi umetne inteligence. Ta jih je preobrazil v digitalno umetnost.
Potrošnikom so naslikali zgodbo, ki so jo lahko občutili
Ker se pri oglaševanju električnih vozil oglaševalci osredotočajo predvsem na doseg, ceno in dosopnost, so se pri Audijevi kampanji odločili vozilo Q8 prestaviti kot nov standard za luksuzne električne avtomobile. Pri tem poudarjajo, da so ponosni na svojo uporabo najnovejše tehnologije, ki izboljša izkušnjo uporabnika. Z umetnostjo so torej upodobili prav to voznikovo doživljanje tehnološkega napredka. Pravijo, da so se tako oddaljili od preprostega naštevanja prednosti in so potrošnikom naslikali zgodbo, ki so jo lahko občutili. Prav to pa predstavlja izziv in priložnost pri oglaševanju električnih avtomobilov.
Kot pravi Joseph Bonnici, vodja ustvarjalnega oddelka v podjetju Tadiem, ki je matično podjetje agencije Bensimon Byrne, je bila Coco Rocha za kampanjo popolna izbira, saj je dolgoletna voznica avtomobilov znamke Audi, hkrati pa je bila ena od prvih, ki se je usmerila v delovanje na družbenih omrežjih. »Tako kar najbolje predstavlja Audijev napreden pristop k ustvarjanju avtomobilov,« je prepričan.