FT
Aktualno

Za vsebine Mondelēza v Evropi bo skrbel Publicis

Prehranski velikan Mondelēz v prihodnje načrtuje nov poslovni model, ki vključuje konsolidacijo sodelovanja z agencijami.

Nizozemska agencija MediaMonks, del holdinga Martina Sorrella S4 Capital, bo zadolžena za globalno tehnološko podporo, digitalne aktivnosti in produkcijo vsebin v Aziji, Bližnjem vzhodu in obeh Amerikah. Publicis bo prevzel produkcijo vsebin v Evropi. V Mondelēzu, matičnem podjetju znamk Oreo, Toblerone, Milka in številnih drugih, z odločitvijo izpostavljajo razvoj »agilnega modela ustvarjanja vsebin«. Velikan s sedežem v Chicagu je leta 2019 za oglaševanje letni namenil milijardo evrov.

V Sloveniji za zdaj še brez konkretnih načrtov

Publicis bo tako odgovoren za vsebine na 32-ih evropskih trgih. Toni Tomašek, glavni kreativni direktor in direktor Publicis Groupe Slovenia, je za MM povedal, da je to podobno kot zadnji dve leti že Nivea, Mercedes, Disney ter druge močne in tradicionalne globalne znamke selijo marketinških aktivnosti znotraj skupine Publicis, ki je kot prvi holding ponudil eno »vstopno točko« za vse agencije in ekspertize za ves svet (od kreativnih, medijskih, produkcijskih, digitalnih do podatkovnih strok, op. p.).

»Publicis Groupe za razliko od drugih holdingov to svojim naročnikom že ponuja skozi vse svoje agencije, medtem ko imajo drugi holdingi na nekaterih trgih ta hendikep, kar je recimo primer v naši regiji Adriatik. To filozofijo manifestira filozofija holdinga »The Power Of One«. Za naročnika je takšna konsolidacija upravljanja marketinških aktivnosti pomembna optimizacija pri velikosti, usklajenosti in reakcijskem času svojih ekip ter nadzoru potrebe in porabe letnih naložb,« pojasnjuje Tomašek.

Tudi Mondelez je po njegovih izkušnjah v tem videl prednost. Agencije znotraj skupine Publicis Groupe že opravljajo različne kreativne, medijske in produkcijske storitve za njihove znamke, zdaj pa bodo globalno poenotile še aktivnosti nastajanja digitalnih vsebin. »Proces prevzema sodelovanja se začne z začetkom leta, najprej na najpomembnejših trgih, manjši trgi pa sledijo vse tja do konca prihodnjega leta. Konkretne aktivnosti in načrti za Slovenijo še niso natančno dorečeni,« dodaja.

Intervju

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

alenka kesar
04. 01. 2021

Alenka Kesar je javnosti znana kot nekdanja voditeljica oddaje Vizita, po slovesu od…

Naši avtorji