Za vsak slučaj
Aktualno

»Za vsak slučaj« je naša prva misel, zakaj se zavarujemo

Zavarovalnica Vita je v leto 2025 stopila z jasno vizijo – okrepiti prepoznavnost in spontani priklic blagovne znamke, utrditi zaupanje v blagovno znamko in njene produkte ter zgraditi globlji odnos s svojimi strankami.

S komunikacijsko platformo »Za vsak slučaj« si je Vita zadala cilj, da ne nagovori le različnih življenjskih situacij, temveč da tudi dolgoročno utrdi svoj položaj zanesljivega partnerja ob življenjskih prelomnicah. Komunikacijska platforma, zasnovana v sodelovanju z agencijo DIGINOM (mlajšo sestro agencije SHIFT), je združila močne pristope nad črto, digitalne kanale, vplivneže in inovativne aktivacije.

Ker nikoli ne veš, kaj ti prinese življenje

V Viti izhajajo iz splošne resnice, da je človeška potreba po varnosti in pripravljenosti tista, ki nam omogoča, da samozavestno stopamo skozi življenje. »A kako doseči takšno mirnost in brezskrbnost? Da omilimo posledice negativnih presenečenj, se nanje za vsak slučaj pripravimo vnaprej. Za vsak slučaj vzamemo dežnik, ko na nebu vidimo temne oblake, potrkamo po lesu, da se izognemo nesreči, in se zaščitimo s čelado, ko kolesarimo ali smučamo. Tako je tudi s sklenitvijo zavarovanja – zagotovo nihče ne sklene zavarovanja z namenom, da bi se mu kaj zgodilo, sklene ga za vsak slučaj, za občutek brezskrbnosti in zato, da mu zavarovanje, če do nečesa pride, vsaj malenkost olajša trenutke po nesrečnem slučaju,« pravijo.

Novi slogan »Za vsak slučaj« torej izhaja iz preproste življenjske resnice, da nikoli ne veš, kaj ti življenje prinese, zato se na kakšne slučaje raje pripraviš vnaprej.

»Želeli smo oblikovati zgodbo, ki bo zaradi svoje ljudskosti blizu ljudem – avtentično, preprosto in zapomnljivo. Ključno je bilo, da skozi prizore vsakdanjega življenja pokažemo, da je skrb za prihodnost in zavarovanje nepredvidljivega del človeške narave,« je o sloganu in novi platformi dejala Kaja Elsner, mlajša kreativna direktorica v agencijah DIGINOM in SHIFT.

Kaja Elsner

»Želeli smo oblikovati zgodbo, ki bo zaradi svoje ljudskosti blizu ljudem – avtentično, preprosto in zapomnljivo,« pravi Kaja Elsner, mlajša kreativna direktorica v agencijah DIGINOM in SHIFT.

Od strategije do izvedbe

Kot pravijo snovalci komunikacijske platforme, ta strateško poudarja pomembnost sklenitve življenjskega zavarovanja, hkrati pa v komunikacijo priključuje tudi zdravstvene in nezgodne produkte, ki so zasnovani za pokrivanje potreb vseh generacij in življenjskih situacij. »Zavarovanja niso brezsnovna storitev, ampak so ključni element dolgoročne zaščite, ki zavarovancem zagotavlja občutek brezskrbnosti in podpore v vsakem življenjskem obdobju. S tem pristopom Vita učinkovito pozicionira svoje produkte kot eno od osnovnih potreb vsakdanjega življenja, ki nudi stabilnost v trenutkih, ko je zaščita najbolj potrebna,« razlagajo.

Vse to se odraža tako v zasnovi ključnih sporočil in glavnih komunikacijskih rešitvah za celoten portfelj zavarovanj kot tudi v premišljenem naboru komunikacijskih kanalov, kjer ključno vlogo igrata predvsem dolgoročna strategija učinkovitostnega (ang. performance) marketinga in taktike, osnovane na poznavanju specifičnih lastnosti ciljnih skupin in produktov, v kombinaciji z grajenjem zavedanja in utrjevanjem odnosov s skupnostjo preko družbenih omrežij in sodelovanj z vplivneži. Seveda pa so ob cilju utrjevanja prepoznavnosti blagovne znamke in njenem repozicioniranju nepogrešljivi tudi kanali nad črto za doseganje širšega občinstva.

»Z večjo prepoznavnostjo pride tudi večjo zaupanje v zanesljivost zavarovalnice«

Kot pravijo v Viti, z oglaševanjem na glavnih televizijskih postajah in zunanjih oglasnih površinah povečujejo spontani priklic in spodbujajo pogostejšo uvrstitev v izbirni niz zavarovalnic. Z večjo prepoznavnostjo pa pride tudi do večjega zaupanja v zanesljivost zavarovalnice in njenih zavarovanj, kar bo olajšalo delo tudi bančnim svetovalcem v poslovalnicah NLB in pripomoglo k potencialno večjemu številu sklenjenih zavarovanj.

Poleg televizijskega oglasa so ključne komunikacijske kanale kampanje predstavljali spletno in učinkovitostno oglaševanje, družbena omrežja in vplivneži, zunanje, radijsko in tiskano oglaševanje ter različne aktivacije pod črto, kot je bil dogodek v sodelovanju z improvizacijskim gledališčem IGLU za Prešernov dan pred ljubljansko Opero.

Posebno pozornost so namenili tudi interni komunikaciji, saj so v ključne faze izvedbe komunikacijske platforme dosledno vključevali širše vodstvo zavarovalnice, začetek kampanje pa ekskluzivno predstavili na dogodku za vodstvo poslovne mreže NLB. 

Anamarija Ahlin

»Ob pogledu na lansirno kampanjo lahko z gotovostjo trdimo, da smo ključna sporočila uspešno prenesli v vsa kampanjska gradiva ter jih integrirali v obstoječo komunikacijo na družbenih omrežjih in 'always on' produktni učinkovitostni marketing,« pravi Anamarija Ahlin, strokovna sodelavka v marketingu zavarovalnice Vita.

Za vsak slučaj – zgodba, ki ostaja z nami

»Naša nova komunikacijska platforma je več kot le oglaševalska akcija – je zgodba, ki odraža življenjsko poslanstvo znamke in utrjevanje blagovne znamke Vita kot zanesljivega partnerja v življenjskih izzivih. Z izjemno kombinacijo strategije, kreativnosti in premišljenega izvajanja smo dokazali, da lahko znamka nagovori srca svojih strank, hkrati pa doseže izjemne poslovne rezultate,« pravijo v Zavarovalnici Vita.

»Slogan 'Za vsak slučaj' tako postaja ključni del komunikacijske strategije, ki bo gradila na zaupanju in življenjski pristnosti blagovne znamke tudi v prihodnje. S povezovanjem vsakdanjih situacij z blagovno znamko je Vita nagovorila čustveno vez s strankami, kar bo pripomoglo k dolgoročni rasti in utrjevanju tržnega položaja,« sklenejo.

vita kolaz

Nova komunikacijska platforma se odraža tudi v produktni komunikaciji čez različne faze nakupne poti.

Vita

Vita ostaja zelo življenjska zavarovalnica, ki je prisotna tam, kjer se dogaja življenje, kar dokazuje s široko ponudbo življenjskih, nezgodnih in zdravstvenih zavarovanj. V novi komunikacijski platformi so pokazali, da »življenjskosti« ni nujno vedno neposredno komunicirati, saj se ta lahko izrazi tudi z življenjskimi zgodbami in nagovori kot tudi s pristnimi fotografijami in vizualnim jezikom. Kot pravi Kaja Elsner, je »Vitina življenjskost v novi kampanji dobesedno zaživela«.

Članek je bil izvorno objavljen v Marketing magazinu marec 2025, #525. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji