kovacnik
Aktualno

Za največ promocije poskrbijo kar gostje

Med turističnimi namestitvami, ki so priljubljene zlasti med družinami, so turistične kmetije. Na turistični kmetiji Urška v Zrečah in Pri Kovačniku na Pohorju smo preverili, kako so se pripravljali na letošnjo poletno sezono.

Njihov marketinški pristop je družinski

Na turistični kmetiji Urška v Zrečah se letošnjo pomlad delo ni ustavilo. Čeprav niso imeli gostov, je bilo dela na kmetiji veliko. »Pomladi so na kmetijah zelo pestre – od sajenja in skrbi za živali do raznih popravil. Poleg tega je vedno tako, da nas kakršna koli kriza prisili, da začnemo razmišljati, kako naprej in ali smo na pravi poti,« pripoveduje Urška Topolšek Planinšek.

Že prej so na kmetiji pridelali več kot 80 % lastne ekološke hrane, ki so jo gostom ponudili na krožniku, in so bili skoraj samooskrbni. Zdaj sta se z možem odločila, da ponudijo tudi zabojčke svojih ekoloških butičnih izdelkov. »Gre za koncept 'from garden to table', torej z vrta na mizo, in zdaj bodo gostje, ki bodo bivali pri nas, lahko na koncu domov odnesli zabojček naših ekoloških dobrot in seveda tudi drugih unikatnih ročnih izdelkov, ki so jih lahko kupovali že prej. Še vedno bo vse v omejeni količini, saj je kakovost na prvem mestu. Prav tako je naša hiša že od leta 2011 lastnica različnih trajnostnih certifikatov, tako da menim, da nam v tej situaciji to prinaša veliko prednost,« je prepričana.

kmetija urška1

kmetija urska2

Naš marketinški pristop je družinski 

Pravijo, da se na prihod gostov pripravljajo, odkar so kmetijo morali zapreti, saj se vseskozi trudijo, da jih o tem, kaj se na kmetiji trenutno dogaja, obveščajo in informirajo preko družbenih omrežij. »Naša hiša ni kmetija Urška, naša hiša je dom Tinke, Lučke, Vilme, Jerneja, Urške in seveda Pikija, Jakoba in vseh drugih živali. Tako vsak gost, ki pride k nam, postane del naše družine. Tudi naš 'marketinški' pristop je družinski – oseben. Kar nekaj članov te naše družine je, ki nam delajo promocijo. Slogan naše kmetije je 'Vedno znova pridem in odidem, da bi se vrnil' in če smo pri našem gostu dosegli to, smo dosegli vse. Sam se ob tem počutiš odlično in tudi marketing je opravljen,« pove z nasmehom.

Že 29 let, odkar imajo kmetijo, velik poudarek dajejo predvsem domačim gostom. Ti jih v večji meri obiskujejo med vikendi zunaj sezone, a jih »rešujejo« deset mesecev v letu. »Tuji gostje pridejo bolj v poletnih mesecih in za zdaj v juliju in avgustu še nihče od tujih gostov še ni odpovedal. Res pa je, da so od marca dalje prihajale le rezervacije slovenskih gostov za poletje. Verjetno je prednost naše hiše tudi ta, da smo do zdaj skoraj vsako leto naredili nekaj novega za goste. Bili smo prvi s podeželskim wellnesom, imamo bazen, trajnostne certifikate, cvetlično-zeliščni vrt, hlev za male živali, nudimo spanje na seniku in smo družinam prijazna in varna kmetija. Varnost, čistoča, dobra kulinarika in smeh so naši aduti,« je prepričana.

kmetija urska3

Kot eno od svojih prednosti navajajo tudi dejstvo, da uvajajo zanimive novosti. Gostom je zagotovo všeč tudi bazen.

urska 3

»Varnost, čistoča, dobra kulinarika in smeh so naši aduti,« pravijo na turistični kmetiji Urška.

Vsaka kriza prinese nove priložnosti

Na turistični kmetiji Pri Kovačniku na Pohorju pravijo, da so se že v karanteni, ko so imeli več časa, pripravljali na »pokoronsko« obdobje. Posodobili so vse zunanje površine za posedanje gostov na vrtu – prenovili so leseno pergolo pod staro brajdo, jo dodatno pokrili, zamenjali leseni pod, prebarvali mize, stole in klopi in prebrusili ter prebarvali otroško vrtno hiško.

»Pripravljeni smo na novo obdobje. Vsaka kriza prinese nove priložnosti in treba se je znajti v danem trenutku. K sreči imamo na kmetiji Kovačnik tudi zaledje izletniških gostov iz Maribora in okolice, ki prihajajo k nam čez vikend na kosila. Prav tako imamo naprodaj dobrote v obliki mesnin, marmelad, čajev in sokov. Največji adut pa so zagotovo gibanice naše babice Angelce, ki smo jih v času karantene pekli in dostavljali tudi v Ljubljano in na Obalo,« pravi Barbara Štern.

kovacnik1

Angelca in Janez Štern sta svojo kmetijo leta 2008 predala mlademu rodu, Barbara in Danilo pa sta hitro ugotovila, da je treba slediti sodobnim trendom.

kovacnik2

V novo obdobje z novo blagovno znamko

V času epidemije niso počivali, ampak so ustanovili novo blagovno znamko Teta Barbka. »Teta Barbka sem Barbara Štern, mlada gospodinja na naši kmetiji. Na Facebooku, Instagramu in YouTubu vsak petek delim preizkušene videorecepte, ki so nastali v dolgoletnih izkušnjah na naši turistični kmetiji. S tem načinom ohranjamo povezanost z našimi gosti in sledilci, ki so nas nemalokrat prosili za recepte. To je odlična priložnost, da jih obveščamo, da smo še zmeraj tukaj zanje in da komaj čakamo, da jih bomo lahko znova sprejeli v goste,« opisuje, kako so razmišljali letošnjo pomlad. V sezoni letos računajo izključno na domače goste, medtem ko je bilo razmerje med Slovenci in tujci v prejšnjih letih približno na polovici.

kovacnik3

Turistična kmetija Pri Kovačniku je ocenjena s štirimi jabolki, najvišjim znakom za kakovost storitev na turističnih kmetijah z nastanitvijo, goste pa sprejemajo že od začetka leta 1981.

kovacnik4

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji