argeta
Aktualno

Z Michelinovih krožnikov na Mercatorjeve police

V koronakrizi se je porodila uspešna podjetniška zgodba, v kateri sta moči združila Mercator in Atlantic Grupa z blagovno znamko Argeta, ki sta priskočila na pomoč posoški ribogojnici Faronika.

Kot smo že poročali, se je tudi ribogojnica Faronika čez noč soočila z upadom naročil in posledično ostala brez prihodkov. Atlantic Grupa je v tem prepoznala svojo družbeno odgovorno in tudi poslovno priložnost, zato ji je ponudila sodelovanje, k pobudi pa povabila tudi Mercator. Odkupili so namreč okrog 15 ton filiranih soških postrvi, ki jih gojijo v Faroniki, iz njih pa izdelali novi ribji namaz blagovne znamke Argeta. Namaz je od danes na voljo ekskluzivno v Mercatorjevih trgovinah in ob tej priložnosti so predstavniki vseh treh podjetij novinarjem predstavili svojo zgodbo kot uspešen primer sodelovanja v podporo slovenskemu gospodarstvu. Prepričani so namreč, da imajo tovrstna partnerstva pomemben multiplikativni učinek.

»Kot izrazito potrošniško naravnano podjetje vedno upoštevamo želje in preference kupcev. Ti si v vedno večji meri želijo trajnostnih in lokalno proizvedenih izdelkov,« je uvodoma povedal Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo. Po njegovih besedah v nove projekte vstopajo le s strateškim pristopom in tako je bilo tudi v primeru novega ribjega namaza. »Vsi partnerji smo malo popustili pri maržah, saj smo potrošnikom želeli zagotoviti vrhunski izdelek po dostopni ceni,« je povedal.

Tomislav Čižmić, predsednik uprave Mercatorja, je ob tem izpostavil zavezo biti najboljši trgovec na vsakem trgu, kjer delujejo, k čemur sodi tudi sodelovanje z lokalnimi proizvajalci in dobavitelji. »Spreminjamo se v sodobno podjetje, ki se hitro odziva na spremenjene razmere, hkrati pa prisega na tradicionalne vrednote,« pravi Čizmić, s čimer utemeljuje tudi omenjeno poslovno potezo.

Ponuditi popolnoma nov izdelek v le nekaj mesecih je od vseh partnerjev zahtevalo hitrost in agilnost. Pa so se pri tem soočali tudi z morebitnimi dvomi in tveganji, da jim morda ne bi uspelo? »V kakovost naših posoških postrvi nikoli nismo podvomili, saj nam to priznavajo tudi najboljše restavracije z Michelinovimi zvezdicami. Smo pa morali dodatno zaposlovati in oddelati veliko nadur, da smo lahko ujeli poslovne roke. To je bil zagotovo naš največji izziv in projekt doslej; če smo jih do takrat izvajali le za omejeno geografsko območje, na primer za Posočje, kot je bilo sodelovanje z Mlekarno Planika, smo tega za celotno Slovenijo,« je povedal Jernej Kusterle, pomočnik direktorice Faronike.

»Mirno spim,« pa je na vprašanje povezovalca pogovora Mateja Goloba o morebitnih poslovnih tveganjih odgovoril Čizmić, »saj vem, da imamo na naših policah dober izdelek.« Tudi Smrekar se je strinjal, da so bila zanje »tveganja minimalna«, ob tem pa dodal, da so poslovni koncept razširili še na Hrvaško in Srbijo, kjer so se prav tako povezali z lokalnimi ribogojnicami in Mercatorjem oziroma Konzumom. Sočasno so tako izdelali tri različice novega ribjega namaza z lokalnim priokusom. »Riba, ki je tudi na Michelinovih krožnikih«, kot se je izrazil Golob, je tako odslej dostopna na Mercatorjevih policah.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji